• Påskbr­ud04
    Äldre 24 Oct 10:56
    1749 visningar
    7 svar
    7
    1749

    Hjäälp! Band/trubadur i Norrland

    Hej alla! Söker runt här och hittar massor av tips på bra band och trubadurer i hela Sverige utom uppåt. Hjälp mig någon! Finns det någon som vet nåt bra band till festen för ett bröllop i Gällivare?

  • Svar på tråden Hjäälp! Band/trubadur i Norrland
  • ester
    Äldre 24 Oct 11:03
    #0

    Hänger på tråden och hoppas på tips om bra band/dj:s i Övikstrakten. (tur att Norrland är stort ;) )

  • Kaiza
    Äldre 24 Oct 11:33
    #0

    jag känner till en kille i gällivare som sjunger o spelar gitarr han är underbart duktig. Han brukar spela i ett band på nex ibland.
    hmm.vad hette han nu igen.. ska kolla vad han heter.. min kompis är ihop med hans brorsa återkommer!

  • Helena V
    Äldre 24 Oct 13:24
    #0

    Jag var på ett bröllop i Kiruna där det spelade ett suveränt Coverband. Jag ska fråga maken om han minns vad de hette! De hade lite rockigare stil än dansbandet som var huvudattraktion på den festen.

  • Påskbr­ud04
    Äldre 24 Oct 14:17
    #0

    Kaiza och Helena V! Tack för snabba svar. Det vore super om ni kunde kolla upp åt mig! Tack! :)

  • LNJ
    Äldre 26 Oct 21:42
    #0

    Du kan ju ringa musikgögskolan i Piteå och höra om de kan tipsa...de vet ju vart alla deras elever hör hemma.

    Hoppas du finner någon
    LNJ

  • Kaiza
    Äldre 5 Nov 11:27
    #0

    Hej påskbrud, ursäkta dröjsmålet men det har inte varit lätt att få tag på mina kontakter däruppe då det varit samecup o allt.. ;=)
    Nåväl den killen jag känner till Heter Bosse Oskarsson, han bor utanför Gällivare i en by..dokkas tror jag nog.. Men han sjunger jättefint och spelar även instrument. Hör dig för..Lycka till!!

  • Påskbr­ud04
    Äldre 5 Nov 14:11
    #0

    Hej Kaiza! Tack för svaret ska kolla upp det!

Svar på tråden Hjäälp! Band/trubadur i Norrland