• ELLE00
    Äldre 16 Dec 16:57
    2240 visningar
    6 svar
    6
    2240

    fotograf new york

    kollade runt lite och såg att det är väldigt dyrt med fotograf i new york. Vi gifter oss där nu i vår. Någon som har tips på billig och bra fotograf där?

  • Svar på tråden fotograf new york
  • Äldre 18 Dec 15:22
    #1

    Vilket datum har ni tänkt er? Jag känner en svensk fotograf som är där under en period i vår!

  • Lindap­auline
    Äldre 8 Jan 21:04
    #2
    ELLE00 skrev 2013-12-16 16:57:03 följande:
    kollade runt lite och såg att det är väldigt dyrt med fotograf i new york. Vi gifter oss där nu i vår. Någon som har tips på billig och bra fotograf där?
    Jag ska dit i vår :) När är datumet?
  • Mojgis
    Äldre 20 Jan 12:28
    #3

    Vi gifte oss i somras och använde oss av http://www.cheektocheekphotos.com/
    Fotografen Joona är riktig grym och får till riktigt fina bilder helt efter er smak. Han reser och fotograferar runt hela världen så New York ska nog inte vara några problem =)

    Lycka till!

  • Äldre 20 Jan 19:36
    #4

    Det finns en svensk bröllopsfotograf som numera bor och jobbar i New York så hon är ju alltid på plats, pratar svenska och har samtidigt koll på den lokala marknaden och bra platser där borta. Kolla med henne om ni gillar hennes stil, hon är superduktig! www.aliciaswedenborg.com/

  • Bride2­b
    Äldre 4 Feb 13:43
    #6
    Linda fotograf skrev 2014-01-20 19:36:06 följande:
    Det finns en svensk bröllopsfotograf som numera bor och jobbar i New York så hon är ju alltid på plats, pratar svenska och har samtidigt koll på den lokala marknaden och bra platser där borta. Kolla med henne om ni gillar hennes stil, hon är superduktig! www.aliciaswedenborg.com/
    Tänkte också föreslå Alicia, hon plåtade min sambos brors bröllop, men hon är INTE billig. Hon är dock en fantastisk fotograf!
  • Äldre 7 Feb 10:29
    #6

    Tror Fotograf Malin Norlén fotar utomlands :) 

Svar på tråden fotograf new york