• Anonym
    Äldre 30 Oct 11:40
    7501 visningar
    23 svar
    23
    7501

    Hur kan han vara så elak?

    Usch vilken elak kille! Jag förstår inte hur man någonsin kan bete sig mot något som man en gång har älskat och dessutom vara så himla barnslig.
    Jag lider med dig och din situation.
    Försök att få så mkt stöd som möjligt, du har dina rättigheter, han kan inte göra vadsomhelst mot dig. Som andra skriver, vänd dig till advokat, polis, och försök att få så mycket stöd som möjligt från vänner och familj.
    Har du ett samboavtal så kan du använda den.
    Det var starkt av dig att göra slut, försök att se slutet på detta "jobbiga kapitel" och att saker och ting kommer att ljusna upp för dig såsmåningom även om det känns riktigt jobbigt just nu.
    Lycka till! Styrkekram
     

  • Anonym
    Äldre 30 Oct 15:03
    #13
    TheD skrev 2013-10-30 14:42:46 följande:
    Är det verkligen endast han som är boven? Det finns alltid två sidor.
    Hmm, jo. Men oftast med psykomän som dessa så finns det en rätt sida...
  • Anonym
    Äldre 30 Oct 16:45
    #16
    TheD skrev 2013-10-30 15:06:04 följande:
    Det kanske finns en anledning till varför han är upprörd. Jag skulle troligtvis också häva ur mig att killens liv ska bli ett helvete eller nått. Att tända och släcka lampor är mer att sucka åt.
    Snarare sjukt beteende än att sucka åt.
  • Anonym
    Äldre 31 Oct 00:37
    #18
    TheD skrev 2013-10-30 20:12:36 följande:
    Tycketr det ska mer till för att kallal det för sjukt beteende. För i så fall kan man hitta något om inte mycket som kallas sjukt beteende hos alla ;)
    Oj, ok... Så det var inte sjukt tycker du att hålla på så hela natten för att hon inte skulle få sova? För att hon gjort slut.. Inte normalt nånstans. OMG, jaja alla tycker väl olika... 
  • Anonym
    Äldre 31 Oct 00:37
    #19

    Han verkar i vilket fall helt knäpp och det är bra att du äntligen lämnat honom TS!

Svar på tråden Hur kan han vara så elak?