• Daria

    redigera video

    Jag söker frebilt efter ett företag som kan ta emot råmaterial av ett bröllop och redigera till en film. Vill gärna inte heller behöva betala dyrt (oftast får man göra det för att företaget själva inte varit den som filmat)! Spelar ingen roll vart i Sverige företaget ligger, eftersom vi kan posta materialet, men vill gärna ha tips på seriösa & duktiga människor som kan det här med redigering. TACKSAM FÖR SVAR!!!

  • Svar på tråden redigera video
  • 20140222
    Daria skrev 2013-09-08 18:07:47 följande:
    Jag söker frebilt efter ett företag som kan ta emot råmaterial av ett bröllop och redigera till en film. Vill gärna inte heller behöva betala dyrt (oftast får man göra det för att företaget själva inte varit den som filmat)! Spelar ingen roll vart i Sverige företaget ligger, eftersom vi kan posta materialet, men vill gärna ha tips på seriösa & duktiga människor som kan det här med redigering. TACKSAM FÖR SVAR!!!
    http://weddio.se/ Vet ej om de är bra, men de är billiga.Glad
  • eventfilm
    Daria skrev 2013-09-08 18:07:47 följande:
    Jag söker frebilt efter ett företag som kan ta emot råmaterial av ett bröllop och redigera till en film. Vill gärna inte heller behöva betala dyrt (oftast får man göra det för att företaget själva inte varit den som filmat)! Spelar ingen roll vart i Sverige företaget ligger, eftersom vi kan posta materialet, men vill gärna ha tips på seriösa & duktiga människor som kan det här med redigering. TACKSAM FÖR SVAR!!!

    Hej Daria. Kontakta gärna mig , jag är intresserad!
  • Imad

    Hej
    Jag träffade en mycket trevlig kille på bröllopsmässan i Göteborg 2014 och han jobbar med video. Ta och kontakta honom och hoppas att du bli nöjd.. Deras företag hetter: weddio.se/

    /Imad

Svar på tråden redigera video