• Äldre 1 Aug 21:10
    4344 visningar
    12 svar
    12
    4344

    Otroligt kluven gällande vad man ska önska sig!

    Vi önskar oss bidrag till en resa genom presentkort på ett specifikt resebolag. Vi har inte märkt av några sura miner bland våra gäster angående det. Jag har själv gett presentkort i bröllopsgåva när brudpar önskat det och aldrig tyckt att det känts konstigt.


  • Äldre 1 Aug 21:20
    #4
    MissM2013 skrev 2013-08-01 21:13:07 följande:
    Jag tycker att det är en kanonidé! Problemet är att vi kommer att boka resan för sig (vi reser dagen efter bröllopet), och därför är det inte möjligt med presentkort i vårt fall.
    Reser ni till ett annat land? Jag vet några som skulle till Australien på bröllopsresa och de önskade sig Australiensiska dollar i bröllopspresent så att de kunde göra olika aktiviteter på resan. Tror inte någon av gästerna misstyckte. Inte vad jag hörde iaf.
  • Äldre 1 Aug 21:26
    #6
    ThereseV skrev 2013-08-01 21:20:18 följande:
    Hur fungerar det med presentkort och liknande om man inte åker på en paketresa via tex ving? Nu är det ju inte aktuellt för oss, men vi fick lite frågor om presentkort från våra gäster. Jag lyckades aldrig hitta någon bra info, men är lite nyfiken såhär i efterhand. 
    Vi bokar flyg för sig, sedan ska vi på roadtrip och bokar boende och sådant efter vägen. Hade presentkort eller liknande fungerat?  
    Vi önskar oss presentkort på Resia, då kan man välja bland olika typer av resor och företag sedan.
    Jag vet inte om det skulle fungera för er med den typ av resa ni gör. Kanke att man kunde fixa flyg med presentkort och fixa det andra på annat sätt.
Svar på tråden Otroligt kluven gällande vad man ska önska sig!