• AngieH
    Äldre 23 Aug 10:46
    5643 visningar
    18 svar
    18
    5643

    Nu är jag fru och jag saknar allt pyssel!


    Jag gifte mig för snart tre år sen, men pysslandet har inte avtagit!
    Så länge man har hus eller lägenhet och släkt och vänner så finns det alltid att göra.

    Inredningsdetaljer, presenter, dekorationer till födelsedagsfester, möbler, fotoarrangemang, smarta vardagslösningar, smycken, kläder, listan kan göras hur lång som helst! Det finns massor av bloggar att hämta inspiration ifrån!

    Jag själv gjorde ett nattduksbord av böcker, lim och målarfärg för ett tag sen, blev jättenöjd. Ska göra ett till som ska stå på mannens sida sängen i helgen.

    Lite tips och inspiration kan du hitta här:

    angiehults.blogspot.com
  • AngieH
    Äldre 7 Sep 21:04
    #11

    Ett annat pyssel som jag nyligen gjort som present till en tvååring. Blev väldigt uppskattat!
    http://angiehults.blogspot.se/2013/09/diy-tavla-av-kritor.html



     
  • AngieH
    Äldre 7 Sep 21:46
    #13
    filibustern skrev 2013-09-07 21:38:25 följande:
    men gud så smart!! haha! den idén ska jag stjäla.. och hoppas att göbben går med på den. :P
    Kul att du gillar idén! Sno på bara! Jag gjorde mitt utan att konsultera maken, och nu när det stått där ett tag så har han liksom vant sig så jag tror jag kan smyga in ett på hans sida ocskå inom en vecka eller så...
  • AngieH
    Äldre 19 Sep 21:25
    #16
    filibustern skrev 2013-09-08 12:48:28 följande:
    en fråga! 

    håller på att test-trava upp böcker till nattduksbordet, märket att det blir ganska "vobbligt", hur löste du det? stabiliserades det när du målat? eller är det nåt man får leva med?  
    Ledsen att det dröjt!

    Jag limmade ihop böckerna med karlssons klister och sen hjälpte färgen till att hålla ihop resten.
    Vill man ha extra stabilitet kan man ju skruva ihop det, men det är alldeles för meckigt för mig. Man får helt enkelt placera böckerna så de blir stadiga antar jag. 
  • AngieH
    Äldre 19 Sep 22:14
    #17
Svar på tråden Nu är jag fru och jag saknar allt pyssel!