• Äldre 9 Jul 08:34
    12132 visningar
    20 svar
    20
    12132

    Underkläder på bröllopsnatten? Inte helt enkelt...

    Vi hade på kænn att vi inte skulla orka med så mycket under brøllopsnatten mer æn lite mys. Jag hade mina vanliga underklæder under klænningen inklusive ett par åtsittande strumpbyxor før få lite mer smickrande figur. Væl på hotellet tog vi en dusch och sedan ett skønt bad tillsammans. Jag køpte en mjuk bomullsbody med spetsdetaljer som var lætt att ta på. Tror inte man ska ha før høga føroppningar på brøllopsnatten och inte krångla till det så mycket. Bættre att lægga pengar och energi på detta vid något annat tillfælle!

  • Äldre 10 Jul 18:20
    #16
    Jezibel skrev 2013-07-10 09:36:50 följande:
    åå vad roligt att höra allas berättelser och tankar :) Tack snälla!
    Ja det är förstås superindividuellt hur man vill ha det. Låter ju så mysigt att bada/duscha tillsammans som avslutning på den stora dagen... så får man väl se vad man orkar med sen  
    Det ær vært anstrængningen att ta en dusch eller om det finns møjlighet: bad! Det var helt ljuvligt! Eftersom vi visste att det fanns badkar så hade vi lite stællt in oss på det oavsett hur trøtta vi var. Att vi sen inte kom i sæng førræn 4 och slocknade efter att mannen fått ur alla mina hårnålar, det gjorde inte så mycket!
Svar på tråden Underkläder på bröllopsnatten? Inte helt enkelt...