• LuddeC­aro
    Äldre 15 Jun 07:16
    4680 visningar
    15 svar
    15
    4680

    5 dagar kvar till dagen D!

    Så nära nu... Gifter oss på midsommarafton i Oscar Fredrikskyrkan i Göteborg. Kollar alla väderappar fem ggr om dagen för att försöka lista ut hur vädret ska bli... Kan ju inte göra något åt det men hoppas verkligen på uppehåll. Festen ska vi hålla på Kapellet i nya varvet. Vi har fransk kock som håller i trådarna och som tillsammans med våra två kock-kompisar ska börja laga maten på måndag . Mycket planering och många engagerade familjemedlemmar... Började planera för ett år sedan och då kändes det så långt borta. Gifter ni er snart? Är ni nervösa? Caro

  • Svar på tråden 5 dagar kvar till dagen D!
  • LuddeC­aro
    Äldre 16 Jun 07:32
    #3

    Ja... Visst är det härligt, och overkligt!!! Bara en sån sak som att byta namn , känns underligt.... Men killen fick mitt flicknamn intatuerat på bröstet på sin svensexa. 'baksmällan' släng dig i väggen liksom . Är faktiskt nojig över det här med vädret... Så tråkigt om det regnar. Hoppas hoppas hoppas

  • LuddeC­aro
    Äldre 16 Jun 13:31
    #5
    vi gifter oss i gbg i oscar fredriksskyrkan och sen i en trävilla (restaurang) vid nya varvet som heter kapellet.. Grejen är att vi blir 120 och det är rätt litet inuti så det hade varit grymt om folk hade kunnat vara ute. Vart ska ni vara? Göteborg? Blivande fru hallgren
  • LuddeC­aro
    Äldre 18 Jun 07:20
    #7

    Nja, inte riktigt. Det är så många i familj/ vänner som engagerar sig... Vet inte hur jag ska tacka våra två vänner som tillsammans m franske kocken kommer att laga mat. Tre dar. Tar gärna emot tips! Igår kväll band jag nästan alla festprogram o askar m drageer i. O kollade väderappar förstås

  • LuddeC­aro
    Äldre 19 Jun 04:54
    #9

    Åh vad härligt! Förstår att du är pirrig... Jag också : Uppe sen 03.00. Sista jobbdagen idag och imorgon blir det full planering och mottagning av släkt och vänner som kommer långväga ifrån

Svar på tråden 5 dagar kvar till dagen D!