• Äldre 23 Jun 13:34
    6936 visningar
    18 svar
    18
    6936

    Någon som beställt ifrån thebridesbouquet.com?

    Hoppar också in här.


    Funderar också på att beställa en tygbukett.

  • Äldre 23 Jun 23:07
    #8
    Cammyr skrev 2013-06-23 23:05:11 följande:
    Fina eller hur och så kan man ju spara dom! Vilken/vilka har du kollar på än så länge? Vad är erat färgtema?

    Har inte så mycket planerat än... Sambon gillar inte att planera s det får bli min bit.. HAHA.


    Ska boka kyrka och lokal i morgon.


    Men pastelligt tror jag.

  • Äldre 24 Jun 07:20
    #10
    joe2012 skrev 2013-06-23 23:23:53 följande:
    Jag kan rekomendera Silkblooms, jag beställde min bukett därifrån och har fått den. Däremot inte hunnit använda den än =)
    www.silkblooms.co.uk/blue-ivory-bridal-bouque...

    Innan mailade jag en massa med dem och de är väldigt tillmötesgående när det gäller custommade men jag blir så velig när jag inte kan se hur det blir när det är klart så det blev en färdig ändå.

    Tycker att det är toppen för att man kan ha kvar buketten efteråt utan dyr konservation eller sälja vidare om man inte vill att den ska samla damm hemma.

    Lycka till med buketterna tjejer!

    Kan du inte ta en egen bild och lägga ut här?


    Ser den äkta ut?


    Bra gjord osv...

  • Äldre 28 Jun 18:41
    #15
    joe2012 skrev 2013-06-28 16:12:04 följande:
    Jag har haft en som tärna och den var hur verklighetstrogen som helst. Min brudbukett har blå rosor och det är ju inte lika naurligt som röda och vita mm....

    KOmmer den från http://www.thebridesbouquet.com/cart.php?

  • Äldre 7 Jul 08:39
    #17
    joe2012 skrev 2013-06-30 22:19:31 följande:
    Äriqa Som jag skrev tidigare så har jag beställt från Silkblooms.co.uk, det var ju du som bad att jag skulle lägga upp en bild.
    Ja. Va lite snabb där visst. ;)
  • Äldre 7 Jul 08:41
    #18

    Tips om man ska beställa från http://www.thebridesbouquet.com är att lägga produkterna i varukorgen och fylla i alla uppgifter men inte göra sista steget.


    Efter några dagar fick jag påminnelse till mailen om att ag hade saker i varukorgen, efter några dagar till fick jag ytterligare en påminnelse och en kupong med 5% rabatt och efter ytterligare några dagar en ny påminnelse och en kupong på 7% rabatt.


    Vill man spara lite pengar ska man alltså ha lite tålamod och vänta på mailen.

Svar på tråden Någon som beställt ifrån thebridesbouquet.com?