• imoen
    Äldre 27 May 21:57
    9394 visningar
    46 svar
    46
    9394

    Sista rycket, en månad kvar! Utmaning!

    Ja för tusan! Jag har (bara) 3 kilo (gärna 4) kvar, men framför allt vill jag känna mig mindre hafsig och mer Stark!! Pepp!

  • imoen
    Äldre 29 May 22:37
    #22

    Josi, jg gjorde en "plankanutmaning" för några veckor sedan. Vi plankade 30 min/vecka och det gjorde verkligen stor skillnad på mig. Framför allt så blir jg inte skendräktig så fort jag äter något på samma sätt som förr. Hejaheja alla ni som satsar! Själv springer jag med zombiesrun! As-bra motivation för mig som normalt är soffsittande tv-spelsnörd. Bättre att vara löpande spelnörd.

  • imoen
    Äldre 1 Jun 14:40
    #26

    Jag sitter i en bil på väg till en 30-årsfest. Lyckligtvis gillar 30-åringen inte tårta men grill blir det i alla fall. Det ligger dock en påse polly i framsätet som ser mycket inbjudande ut :/ Lycka till ni andra med helgfrestelserna.

  • imoen
    Äldre 1 Jun 14:43
    #27

    Förresten så räknar jag kalorier i en app som heter "kaloriräknaren". Om man är noga så ser man ju vad det finns utrymme för i dieten. Och, det har ju varit gassande sol i snart tre veckor (i min halva av landet) och för att klara av glass-suget har jag gjort smoothies på yoghurt, blåbär och banan. Då känns det lite bättre :)

  • imoen
    Äldre 3 Jun 18:18
    #32

    Heja heja :)

  • imoen
    Äldre 5 Jun 15:20
    #34

    Jag har varit as-förkyld i tre dagar och har inte kunnat träna som vanligt +att jag har "tyck-synd-om-mig"-ätit lakrits. Meeeen, idag är det skolavslutning för mig, så nu hoppas jag kunna ligga i lite mer. Och mitt jobb är inte så stillasittande som studierna så det är bara att köra på :)

Svar på tråden Sista rycket, en månad kvar! Utmaning!