• alexan­dra87
    Äldre 11 Jul 23:56
    3929 visningar
    13 svar
    13
    3929

    3 augusti 2013

    Ska också gifta mig 3:e augusti! 
    Snart är vi där, bara 23 dagar kvar nu. Är ni nervösa, eller vad tänker ni om dagen? 

  • alexan­dra87
    Äldre 14 Jul 00:00
    #9
    Mpta skrev 2013-07-13 23:03:56 följande:
    alexandra87: jag är nervös när jag tänker på det där ögonblicket näör vi ska gå in i kyrkan och möta allas blicka, vart ska ja titta, hur ska ja gå osv :) men jag ser även framemot det, de där första ögonblicket när man möter allas blickar å man får gå in till den låt man valt och med den man älskar.jag är nog mer nervös inför festen nästan :)  eller kanske mer orolig? Vill ju att alla ska trivas med både mat, dryck och musik, får vi ihop tillräckligt med musik på listorna som passar alla? tror nog folket är ganska lättroande så ja tror inte det blir stelt men ja är ändå orolig att festen ska bli tråkig           
    Ja, förstår precis hur du menar! Att man liksom ska vara i centrum hela dagen och samtidigt se till att allting klaffar hela tiden :) Man får nog bara se till att slappna av och ta dagen lite som den kommer, jag känner själv att jag nog måste släppa lite på kontrollen och låta andra hjälpa mig. Hur många gäster har ni? Vad blir det för mat? Osv osv, är så nyfiken på hur andra har lagt upp det :)
  • alexan­dra87
    Äldre 14 Jul 12:09
    #11

    Mpta: Låter gott :) Vi ska ha ungefär samma: men det blir grillat kött. En av min pappas kompisar ska hjälpa till med det. Jag har sån tur att mina föräldrar ville betala maten, så det behöver jag inte alls tänka på, dom planerar allt. Vi ska också bara ha tårta sen, men den har jag inte beställt än... Har försökt med två bagerier här i "stan" men det är semestertider, så måste försöka lösa det på något sätt, blir nog att viga morgondagen åt det. Vi blir 60 stycken. Har du några tärnor? Vilken tid ska ni vigas? 

  • alexan­dra87
    Äldre 14 Jul 21:35
    #13

    Mpta: Jag har tre tärnor, mina två systrar och så en kompis :) Roligt med frisören iaf, jag ska också dit imorgon och prata lite om hur jag vill ha det. Vi ska vigas 15:30, så ungefär samtidigt. Nej, ingen präst än, börjar bli lite otålig över det, men tänkte att jag skulle ringa på onsdag om jag inte hört något tidigare.. Är också det här med kontrollen ;)

Svar på tråden 3 augusti 2013