• Tess88
    Äldre 19 Aug 21:32
    7668 visningar
    21 svar
    21
    7668

    November bröllop fler?

    Fredagen den 22a november ska jag och min fästman gifta oss

  • Tess88
    Äldre 27 Aug 10:02
    #9

    Lilllan skrev 2013-08-25 19:59:42 följande: Tess88 skrev 2013-08-19 21:32:21 följande: Fredagen den 22a november ska jag och min fästman gifta oss Grattis=) hur går det med planeringen? har du kommit långt? =)Tack så mycket och stort grattis till dig med !  Det som vi har bokat är: Kyrka, lokal, sångare, frisör och smink Vi har dock inte hunnit gå till lokalen och pratat om mat, dekorationer mm så det känner jag mig stressad över.. Brudklänning och 2 st slöjor är inköpta !! Längtar tills butiken får in min klänning så jag kan prova och se hur den ser ut på i rätt storlek, den som de hade i butiken var flera storlekar för stor. Hur ligger du till i planeringen ? Vart kommer ert bröllop att vara ? Antal gäster ?  Jättekul att få följa andra november brudar !

  • Tess88
    Äldre 29 Aug 11:31
    #11

    Vårat bröllop kommer vara i Södertälje. Kyrkan ligger i Geneta och lokalen vid Moraberg. Äslakr lokalen den är så fin cleopatra heter den. Vi är cirka 500 gäster så som de ser ut nu, vi ska försöka få ner antalet lite. har du köpt klänning än ? Vet du vad du ska ha för blommor ? 

  • Tess88
    Äldre 9 Sep 10:42
    #13

    Hahaha ja det är en del gäster hoppas vi får ner de till ca 450 gäster iallafall !! Ni var ju duktiga som kunde dra ner antaler från 275 till 100. Åh va kul beställde du klänning på internet eller? Ska du använda båda klänningarna eller skiter du i den första ? Jo jag har köpt klänning väntar bara på att den ska komma :) Ska ni ha något tema på ert bröllop ? Jag har haft fullt upp senaste tiden därav mitt sega svar..

  • Tess88
    Äldre 12 Sep 13:25
    #15

    Ja det är nog så man får göra sålla bort en del. men wow va annorlunda med en svart klänning ! är den helt svart eller nått mönster eller så på? Kan föreställa mig att de kan se riktigt coolt ut med svart klänning och vilket pris helt grymt !    Ja min klänning kommer vara en vit spetsklänning med ganska långt släp. Jag vill nog ha mer vinter tema än höst tema, känner inte att höst färger är min smak. Jag tror på vintertema med mycket vitt och is inspirerat och vad gäller buketten skulle jag antingen vilja ha ljusrosa pioner eller mörk rosa liljor. Har du tänkt nått över buketten ? Hur gör du med håret och smink ?Haha ja stressen med att planera ett bröllop är helt sjukt ! Vi får hoppas på att allt går bra och som vi vill på den stora dagen 

Svar på tråden November bröllop fler?