• mirre0­1
    Äldre 21 Feb 03:53
    2329 visningar
    3 svar
    3
    2329

    jag söker nya vänner i Jönköping(nyinflyttad) vaggeryd, tabergs trakterna NU:)

    detta är nog första gången i mitt liv som jag skriver en kontakt annons eller vad man nu skall kalla den här, 
    jag är nyinflyttad till Jönköping och känner INGEN, vi bor i ett hus på landet så de är inte så lätt att hitta vänner heller, och specifikt när man är sjukpensionär och hemma heladagarna, jag har ingen orka att jaga vänner genom att hoppa på massa ointressanta kurser som konstar massa pengar enbart för att få vänner :)

    så jag är 26 år bor på landet med min 6 åriga dotter (halvtid) & mb2 vi gifter oss i år i maj, sjukpensionär sedan 2 år. på dagarna nu för tiden ja så jag jag inte ett dugg min mb2 jobbar och jag sitter här i huset på landet och stirrar på tvn eller brasan i kamin, bakar rätt mycket för att fördriva tiden, förr gjorde jag naglar & hår på mina vänner mennu har jag ju inga :S 

    anledningen att jag flyttat hit är många dvs är min kille från husquarna från början, men jag får bättre läkarvård här än i min gamla stad, sen finns det så klart lite annat som gjort att man valt att flytta.  

    jag längtar verkligen efter att få nya vänner att hitta på saker med ta ett glas vin babbla om allt men inget, hjälpa med saker ja allt som vänner gör, så nu är ju frågan?? 

    FINNS DET NÅGRA SOCIALA TJEJER EL KILLAR i jönköping, vaggerydm taberg trakten som är intresserade av att få en sprallig glad ödmjuk rolig hjälpsam ny tjej kompis, ??? dock vill jag gärna slippa alla mail kontakter som bara upphör utan jag vill gärna umgås utan dataskärmen framför mig :)

     

  • Svar på tråden jag söker nya vänner i Jönköping(nyinflyttad) vaggeryd, tabergs trakterna NU:)
  • mirre0­1
    Äldre 21 Feb 17:46
    #1

    puffar

  • Äldre 20 Jun 22:36
    #2

    Hej! Jag bor i Jönköping :)

  • Yousof­in
    Äldre 22 Jun 00:58
    #3

    Jag puffar lite för dig, bor i Linköping så tyvärr kan jag inte hjälpa dig med det du söker. Lycka till!!

Svar på tråden jag söker nya vänner i Jönköping(nyinflyttad) vaggeryd, tabergs trakterna NU:)