• Äldre 18 Feb 08:05
    2624 visningar
    5 svar
    5
    2624

    Hjälp med blommor. Brudbukett en och resten en?

    Hej :) tror absolut att brudslöja skulle kunna bli väldigt fint :) en ganska viktig sak att tänka på när man väljer bukett och som många inte tänker är att välja en bukett som passar klänningen . Klänningen är oftast huvudfokus ( förutom bruden såklart) och då är de viktigt med en bukett som passar :) brudslöjan är väldigt fin men ger ett ganska rörigt intryck med tänkte på de väldigt små blommorna så den skulle passa bäst till en lite enklare klänning då den kommer i fokus :) kallor å andra sidan ger ett väldigt stilrent intryck och blir mycket behagligare för ögat att kolla på , och klarar därför av en klänning med mer detaljer :) hoppas Jag kunde vara till nån hjälp :) kramar

  • Äldre 18 Feb 08:09
    #2

    Priserna beror främst på vilken storlek på bukett du Vill ha :) men en normalstor bukett brukar man räkna från 500. Tärnbukett från 250 kr och corsage 150 kr. Varierar självklart lite mellan butikerna :)

  • Äldre 18 Feb 19:50
    #4

    Låter som en jättefin klänning :D de tror Jag absolut kan bli fint till brudslöjan. När är det som du ska gifta dig ?:) Jag förstår precis Vad du menar , har kollat väldigt mycket på klänningar så har koll :P

Svar på tråden Hjälp med blommor. Brudbukett en och resten en?