• Helena­Fredri­k
    Äldre 12 Feb 12:43
    1747 visningar
    4 svar
    4
    1747

    Pinterest Junkie

    Såg en bild som lades upp här på BT med hänvisning till Pinterest och plötsligt har jag blivit Pinterestjunkie :O
    Bläddrar sida upp och sida ner, hittar ngt som jag inte bara gillar utan som även passar in på temat (mer eller mindre), kopierar och klistrar in i mitt PP dokument.

    Är det någon mer där ute som har fått ett ohälsosamt beroende till nämnda sida?

  • Svar på tråden Pinterest Junkie
  • Äldre 12 Feb 16:33
    #1
    HelenaFredrik skrev 2013-02-12 12:43:20 följande:
    Såg en bild som lades upp här på BT med hänvisning till Pinterest och plötsligt har jag blivit Pinterestjunkie :O
    Bläddrar sida upp och sida ner, hittar ngt som jag inte bara gillar utan som även passar in på temat (mer eller mindre), kopierar och klistrar in i mitt PP dokument.

    Är det någon mer där ute som har fått ett ohälsosamt beroende till nämnda sida?
    Du vet att du kan göra som små album på Pinterest va? Då gör det hela proceduren ännu enklare :)
  • Helena­Fredri­k
    Äldre 13 Feb 09:22
    #2
    IdaRebecca skrev 2013-02-12 16:33:30 följande:
    Du vet att du kan göra som små album på Pinterest va? Då gör det hela proceduren ännu enklare :)
    Nope

    hur då?
  • Yousof­in
    Äldre 13 Feb 09:36
    #3

    Ja jag tittar ofta där. Weddings och hair & beauty :)

  • Äldre 15 Feb 10:32
    #4
    HelenaFredrik skrev 2013-02-13 09:22:07 följande:
    Nope

    hur då?
    Om du går in på din profil kan du se massa tomma grå rutor och så står det "create board", där kan du liksom göra olika mappar med olika namn så du kan spara olika saker i en bra sortering. Då är det bara att trycka på "repin" på de bilderna du gillar.
    Trycker du på "like" sparas inte bilden på någon av dina album utan försvinner om personen som pinnat den tar bort den - saker du gillar ska du alltså pinna, så sparas den på den board du valt :)

    Hoppas jag förklarade hyfsat ok :)
Svar på tråden Pinterest Junkie