• Äldre 12 Nov 11:09
    3129 visningar
    5 svar
    5
    3129

    Hawaii

    Har nyligen bokat biljetter till Hawaii, Honolulu och undrar om det är någon av er som varit där?


    Vad bör man inte missa när man är där? Boende har vi redan ordnat och vi kommer bo nära wakiki beach som är centralt.


     


    Jag är sportintresserad, älskar god mat, annorlunda naturupplevelser och att handla saker som är billigare än hemma.


    Vet inte om det är så många på forumet som varit där men hoppas att någon kanske har varit där på bröllopsresa!


     


    Tacksam för tips!

  • Svar på tråden Hawaii
  • Äldre 14 Nov 07:41
    #3

    MTB: Vad fantastiskt att fara dit i februari på era vänners bröllop. Vilken grej!


     


    Ska passa på att lägga in en beställning på lite böcker om Hawaii på Amazon.


     


    Sjörå: Skulle vara roligt att fara till Maui eller några av de andra öarna men vi hinner tyvärr inte.


     


    Jag ser mest fram emot att vara ute i naturen och äta fräscht och hälosamt. Antar att jag kommer behöve köpa en extra resväska eftersom dollarn är låg och amerikanska produkter billiga jämfört med hemma.


     


     


     


     


     

  • Äldre 15 Nov 08:33
    #5

    Jag älskar skaldjur och färsk exotisk frukt! Har även hört att det finns stort antal riktigt bra japanska och koreanska restauranger på Honolulu. Ser även fram emot att unna mig både manikyr och pedikyr med mitt nya Zoya lack.


     


    Vi kommer att ha hyrbil under hela veckan som vi är där vilket underlättar om man vill få mer rörelsefrihet.

Svar på tråden Hawaii