• rock brud
    Äldre 5 Nov 20:36
    6441 visningar
    25 svar
    25
    6441

    Vad göra i London?

    Som titeln lyder;
    Vi åker på bröllops resa till London runt 1 december.
    Vad borde vi göra där?
    Var äter man? Vad äterman?
    å Var shoppar man?

    tror hela halva bröllopstorget varit där, så kom med era bästa tips!

  • Svar på tråden Vad göra i London?
  • rock brud
    Äldre 6 Nov 17:27
    #4

    skoj ni tar er tid att svara:)

    Det är snarast guldkornen jag är ute efter. Å gärna budget, fast jag gärna skulle shoppa märkes så finns inte pengarna:/

    Jag är ganska kulturell så saker som madame tussauds ( stavas?) åkert bort. M2B är inte så världs van så allt är säkert spännande för honom:P
    Men bomba mig med allt ni vet och vill tipsa om är väldigt öppen för förslag:D

  • rock brud
    Äldre 7 Nov 19:22
    #8
    Biographic skrev 2012-11-06 20:56:43 följande:
    Hur länge blir ni borta och vilket hotell bor ni på?
    4 är fyra dagar ( elelr nåja 3½).. Hotellet minns jag inte på rak arm men en skrubb nånstans i Kensington var de;) Har du nått hum om vad hotellfrukustarna går för? tyckte den var rätt dyr 12 pound ish.  SÅ jag undrar om det är värt pengarna..

    Jätteskoj att ni tipsar, skall kolla upp det mesta:D jag är "reseledare" så att säga, mannen är kanske int elika fullt entusiastisk;) ja inte M2B som jag skrev. ovan- är ju en anständigt gift kvinna sedan 5 månader.. ojoj:P
    Saker att göra verkar ju inte ta slut, snarare pengarna
    Var köper man dessa Oyster Cards? på tunnelbane stationen?
  • rock brud
    Äldre 9 Nov 17:48
    #23

    wow! Jätteskoj då ni angagerar er och skriver! Jag antecknar för fullt! Vi är 1-4.12 i london och som nån sa så är de säkert värsta ruschen. Men sånt e livet:)

    på check listan hittills är
    Musical ( mamma mia)
    Harrods
    Primark
    Naturhistoriska

    ev. towern och kiew garden .. men undrar om den vore bättre på sommar resan till London år 2040?

    Fler must dos  och dont do this tas emot. suger i mig som en svamp...:) Kanske nån anna också har nytta av tråden.

Svar på tråden Vad göra i London?