• Mimavi­be
    Äldre 22 Jan 15:43
    11738 visningar
    28 svar
    28
    11738

    Erfarenhet av 21diamonds.se?

    Åh det där verkade ju riktigt bra.. Jag har hittat min förlovningsring som jag totalt förälskat mig i och ska ta o beställa den vartefter :) 

  • Mimavi­be
    Äldre 22 Jan 16:33
    #6

    Jag blev helt såld på modellen Lilly 

  • Mimavi­be
    Äldre 22 Jan 20:33
    #9
    filibustern skrev 2013-01-22 17:47:47 följande:
    den var fin! :D jag tycker om många, men gillar nog mest violet^^ med vit safir eller topas och typ.. rubin eller granat i mitten. ev. diamant. men jag är inte så noga med att alla ska vara diamant. ^^ topas eller safir ser nog diamantaktiga ut tycker jag, och de är billigare oxå^^  i vitt guld eller silver.. 

    vad har du för förlovningsring? :) 
    Om det är mig du frågar om förlovningsring så är det den som kommer bli min förlovningsring =) 
    Så är det ju bara nästa projekt kvar,hitta en passande ring till sambon =)  
  • Mimavi­be
    Äldre 23 Jan 17:40
    #15

    Imorgon ska jag beställa min ring =) och även sambons så jag kan överraska honom på våran minisemester till Barcelona =) *mys*

  • Mimavi­be
    Äldre 23 Jan 20:23
    #18
    Månblomman skrev 2013-01-23 19:34:01 följande:
    Barcelona? Vad härligt. Åker ni snart? Ska du överraska honom? Nu blev jag då helt till mig här. Ska du fria? Så romantiskt! {#emotions_dlg.flower}
    Vi åker till Barcelona 11 Mars,så relativt snart =) Friade till han på nyårsafton,men vi har inte hittat några passande ringar förrän nu plus att vi gärna ville åka iväg någonstans o förlova oss då.. =) 
    Sambon (och jag) va lite besviken över att vi inte skulle ha råd att köpa ringar tills vi ska åka då han betalar resan på 11000 men jag fixar ringar i smyg så får vi som vi vill med förlovning utomlands!
    Dessutom får han se sitt favoritfotbollslag spela =) 
  • Mimavi­be
    Äldre 24 Jan 20:04
    #23

    Nu är min ring beställd <3 *lycka* 
    Imorgon får sambons bli beställd =) nu längtar jag såå mycket mer till resan =) 

  • Mimavi­be
    Äldre 25 Jan 14:46
    #24

    Nu är båda ringarna beställda och jag är typ 7000:- fattigare,men såå värt det i slutändan :D och än så länge har jag lyckats hemlighålla allt för sambon 

  • Mimavi­be
    Äldre 25 Jan 20:55
    #26

    Japp :) blev lite nervös förut dock då vi gick förbi guldfynd (där vi ALLTID går in o kollar annars) men denna gången nämnde jag inget om det o de va sambon snabb att kommentera :) så jag hoppas att de inte börjar diskuteras om ringar för då kommer de bli svårt att hålla masken :)

  • Mimavi­be
    Äldre 30 Jan 10:01
    #27

    Hur går det för er tjejer? nån som beställt ngt från 21diamonds? =) 

Svar på tråden Erfarenhet av 21diamonds.se?