• 1700ta­lsbrud
    Äldre 21 Sep 15:32
    4185 visningar
    16 svar
    16
    4185

    Hjälp- var skall vi åka på bröllopsresa?

    Helt vit strand vet jag inte, men annars har ju hela Greklands ö-värld fantastiskt fint turkost vatten (finaste i hela Europa tycker jag!) och är inte så himla dyrt heller  

    OM du skulle råka välja Kreta för din bröllopsresa så rekommenderar jag varmt en liten tripp till en av deras absolut finaste stränder: Elafonisi (sydvästra hörnet på ön), den kallas även för den rosa stranden eftersom det är mycket korallsand, så sanden är ibland ganska rosa. Helt fantastiskt kristallklart glimrande vatten och med en sandbotten plan som om den vore en bassäng! Tyvärr tror jag inte att det finns någon all inclusive vid stranden, men det går ju bra att göra en utflykt åtminstone

    Annars är ju Tulum i Mexico framröstad som en annan av världens vackraste stränder, skulle själv inte ha nåt emot att åka dit....

  • 1700ta­lsbrud
    Äldre 21 Sep 16:17
    #7

    Hawaii?
    Kroatien?
    Capri?
    Costa Rica?
    Island? (Vi hade underbart  väder när vi var där i början av Juni - där är vattnet vitt istället för stränderna...lol)
    Peru? (Klättra upp på Macchu Pichu och skrika ut er kärlek till varandra? I Juni är det inte så hög luftfuktighet där, så det känns inte så varmt då som annars)

Svar på tråden Hjälp- var skall vi åka på bröllopsresa?