• Äldre 16 Sep 21:36
    4195 visningar
    6 svar
    6
    4195

    Hällsnäs 2013

    Hej


     


    Jag har sett att det är fler än vi som planerar bröllop på Hällsnäs under 2013. Min tanke är att vi kan samlas i denna tråd och prata om allt möjligt. Både sådant som rör våra bröllop på Hällsnäs och övrigt. Varmt välkomna.

  • Svar på tråden Hällsnäs 2013
  • Äldre 4 Oct 18:46
    #1

    För att tråden skall synas skriver jag nu en kommentar i den på begäran.

  • Äldre 4 Oct 18:56
    #3

    Vi kommer att ha cirka 40 gäster. Jag tror att merparten kommer att sova över, en del bor i Göteborg och åker troligen hem. Vi kommer att ha vigseln där. Vi vill nämligen ha en borgerlig vigsel.


     


    Hur många gäster ska ni ha? Ska ni vigas där?

  • Äldre 4 Oct 19:50
    #5

    Vi kommer att ha paketöppning dagen efter för de som vill vara kvar och delta i den. Mitt stora dilemma är just nu att hitta en vigselförrättare. Jag har en kollega som gärna vill bli vigselförrättare och jag vill hemskt gärna att hon viger oss. Men just nu står det stilla där, hon har kontaktat länsstyrelsen för att få reda på hur hon går till väga.


    Ingen aning faktiskt. Det skulle jag tro att man får. Iallafall pratade de om att vi skall träffa kocken när vi var där och tittade. Menyerna som de har i dagsläget har vi fått se och de verkar väldigt bra. Tror överlag att köket håller väldigt hög klass där. Tidigare var den Krister Dahl som var kökschef (ledare för svenska kocklandslaget) och jag hoppas att de fortsätter i samma klass och stil.

Svar på tråden Hällsnäs 2013