• teddy
    Äldre 15 Sep 08:45
    16636 visningar
    26 svar
    26
    16636

    Axelbandslös bh med MYCKET push! Finns det?

    Jag hittar ingen bh jag kan ha till min brudklänning! Det gör mig så oerhört trött!
    Finns det någon snäll tjej här som kan hjälpa mig?

    Jag har ganska liten byst och behöver mycket push i bh:n för att få upp brösten, och det måste vara en bh utan axelband då klänningen är axelbandslös. Jag letar och letar man kan inte finna en sån bh... Vet någon var det finns en sån? ...om det finns en sån? Har nån samma "problem", och hur gör ni i så fall?

    (Har varit i lite olika butiker, men ingen har haft en axelbandslös me push.... o free-bra har jag testat och det blev inte bra alls!)

     

  • Svar på tråden Axelbandslös bh med MYCKET push! Finns det?
  • Minna7­9
    Äldre 15 Sep 09:20
    #1

    Hejsan! Jag har köpt en otrolig bh från Cubus som dom kallar amazing och det är den verkligen! Den är lite rundad upptill och axelbanden går att ta av.. Perfekt till en axelbandslös klänning som jag hade på mig på ett bröllop i sommar! Jag har liten byst.. Men den gav mig verkligen en liten hylla!!!!!

  • teddy
    Äldre 15 Sep 09:23
    #2
    Minna79 skrev 2012-09-15 09:20:08 följande:
    Hejsan! Jag har köpt en otrolig bh från Cubus som dom kallar amazing och det är den verkligen! Den är lite rundad upptill och axelbanden går att ta av.. Perfekt till en axelbandslös klänning som jag hade på mig på ett bröllop i sommar! Jag har liten byst.. Men den gav mig verkligen en liten hylla!!!!!
    ååh tack så mycket, ska se om den finns o testa den! :)
  • Äldre 15 Sep 09:47
    #3

    Har du testat Calvin Klein eller wanderbar?


  • teddy
    Äldre 15 Sep 11:25
    #4

    testade en calvin klein som tjejen i butiken sa va deras "bästa"... o wonderbra o väl samma som free bra typ?! eller...

  • Äldre 15 Sep 11:29
    #5

    Wonderbra är inte samma som freebra. Testa wonderbra ultimate strapless, den ger en väldigt fin klyfta och enligt mig ett bra lyft. finns i svart och hud, både med och utan spets.

  • sanon
    Äldre 15 Sep 11:29
    #6

    En korsett kanske?

  • Äldre 15 Sep 11:41
    #7

    Wonderbra är så sjukt bra. Sen CK är från person till person som alla bhar är :) hoppas du hittar :)


  • Äldre 15 Sep 11:53
    #8

    wonderbra ultimate strapless är toppen om man har stor byst

    Kollar man recensionerna så ger nästan alla med liten byst den här bh'n riktigt dåligt betyg.
    Den är suverän för oss med stor byst som behöver stöd, för det ger den, men den fyller inte ut och den puschar inte upp, utan den stödjer bara bysten riktigt riktigt bra.

    Om du vill skapa illusionen av en större byst så skulle jag satsa på någon av bh:arna med geléfyllning (tror Lindex och KappAhl har bland annat) eller kanske använda free-bra'n som "fyllning" i en vanlig pusch-up 

  • brudpa­r2013
    Äldre 15 Sep 13:11
    #9

    Jag har en liten byst och gör som Chicita säger: använder freebran i en vanlig push-up. Det fungerar jättebra :) 

  • teddy
    Äldre 15 Sep 14:48
    #10

    Ja, de kanske man kan testa :)
    Men jag har som sagt problem me att hitta en me push up som e utan axelband... 

Svar på tråden Axelbandslös bh med MYCKET push! Finns det?