• fiskin
    Äldre 14 Sep 19:46
    12126 visningar
    20 svar
    20
    12126

    Juni-blommor ?

    Jag tänker mej ha liljekonvaljer. Hoppas kanske att folk omkring mej kan ge sig ut på ängar och skogar och plocka lite innan bröllopet. Har ju både VÄrmland och Dalarna att hoppas på =) Någon som har förslag på hur den buketten skulle kunna se ut? Någon som haft det som brudbukett?

  • fiskin
    Äldre 12 Feb 08:38
    #11

    Kärlekensbrudpar: Jag är som sagt oxå såld på liljekonvaljer, men är rädd för att det inte går att få tag på den 8 juni, för sent ute - både i Värmland och Dalarna verkar det vara... så sikta in mej på en reservbukett. Den ovan med hortensia, pioner och höstvädd är ju supersnygg oxå. Men Liljekonvaljer är ju såååå min favvo-blomma! Så hoppas gör jag ju!


     


    Ang naturinspirerad dukning - thats me oxå! Ska försöka ha lite mossa, vildblommor och sånt, men även "björkstubbstårtfat" - så det blir kul! Har du några fler idéer? Kanske ska starta en tråd för naturinspirerande dukning - se upp på trådarna =)

  • fiskin
    Äldre 12 Feb 08:39
    #12

    Polventon: Vad fick du betala för din otroligt fina brudbukett??

  • fiskin
    Äldre 13 Feb 08:28
    #14

    Emmalinnea - jag tror inte att liljekonvaljer är för tidigt i Värmland.. .kanske för sent - men som alla blommor - beror ju HELT på hur våren blir - varm eller kall. Jag hoppas på liljekonvaljer - om inte det så kanske det blir som nåt liknande som buketten längre upp. Eller varför inte ängsblommor... vi får se =)

Svar på tråden Juni-blommor ?