• Forumv­ärd
    Äldre 23 Aug 10:46
    23539 visningar
    28 svar
    28
    23539

    Vad är ett "måste" att ha i en handväska- berätta och få en spegel.

    Handväskan!
    Vem älskar inte sin handväska?
    Det är väl något som vi gärna släpar med oss och inte sällan väger den ton!
    Men det är det värt! Solig

    Vad MÅSTE finnas i din handväska?
    Vad är absolut viktigast?

    Ta ett foto på din handväska och berätta i tråden vad som alltid måste finnas med i din väska.
    Alla som laddar upp en bild och berättar i tråden får en fin spegel att ha i handväskan!

    Så ladda upp din bild, berätta och mejla din adress till kristin.gunnarsson@familjelivmedia.se så kommer spegeln på posten Solig

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-08-23 11:20
    Glöm inte att mejla adressen! Märk mejlet med "spegel"

  • Svar på tråden Vad är ett "måste" att ha i en handväska- berätta och få en spegel.
  • Äldre 23 Aug 11:25
    #2
    mjeanettek skrev 2012-08-23 11:05:50 följande:
    VISAkort, korthållaren, näsdroppar (flyger mycket), medicinen min, OB och visitkort.


    Härligt!

    Jag måste också alltid ha med Nasin och Ipren!
    Utöver det så är väskan knökfull med kvitton och annat bröt och det spelar ingen roll hur ofta jag rensar för den fyller på direkt
    Har du mejlat adressen till Kristin?
  • Äldre 27 Aug 11:10
    #16

    Det ser ut som de flesta har lika mycket i sin handväska som jag har Härligt!

    Finns det några fler handväskeägarinnor som är sugen på att få en fin spegel att ha i sin väska?
    Om så är fallet lägg upp ett foto och berätta! Solig

  • Äldre 30 Aug 09:39
    #24
    disneyprinsessan skrev 2012-08-29 13:06:51 följande:
    oj ser att det är fler än bara jag som har mkt "skit" i handväskan Flört
    Jag har hur mycket som helst i mina handväskor
    Hittar gamla Läkerol från typ -75, små pengar, kvitton och annat rat
  • Äldre 6 Sep 10:16
    #26
    Koloratur skrev 2012-08-31 01:37:30 följande:
    Hallå där! Spegeln kom idag, dock var det lite synd att få den i tusen delar... Den låg i ett vanligt kuvert utan något som skyddar mot stötar.. Finns det nån möjlighet att få en ny? Kanske med lite bubbelplast runtom eller i vadderat kuvert denna gång? /Tacksam!
    Hejsan!

    Oj, nej det var inte bra!
    Självfallet ska du få en ny
    Gör så att du mejlar samma mejladress igen och berättar att spegeln var trasig!
Svar på tråden Vad är ett "måste" att ha i en handväska- berätta och få en spegel.