• gbg201­2
    Äldre 1 Aug 20:03
    5160 visningar
    13 svar
    13
    5160

    Äntligen gifta!!!! :D Nu - bröllopsresa till Maldiverna!!! Behöver tips!

    Grattis! =) 

    Vi gifte oss den 2 juni och åker till maldiverna i nov. =)

    Ska ni snorkla? Jag kommer köpa extra bra badskor för om man går i vattnet som jag brukar göra om det går så kan det vara vassa koraller på botten. =)

    vad gäller flygresan så nackkudde är skönt, öronproppar, tugummi och stödstrumpor för det är lättare att få blodproppar då. Kolla noga vad max vikt är och köp solskydd hemma för lär vara jättedyrt där. =)

    var ska ni åka?  

    Jag har rest ganska mycket, åker utomlands en gång om året och har vandrat i nepal och sådana saker så jag är resvan. =) 

  • gbg201­2
    Äldre 2 Aug 17:52
    #4
    FruForsmark skrev 2012-08-02 16:43:01 följande:

    Vi tog med korallskor till Maldiverna vilket var super då vi snorklade en massa, varma kläder till flyget (jag fryser alltid när jag flyger långt), myggspray- blev ganska myggbiten på maldiverna (min man fick inte ett enda, men myggor gillar mig helt enkelt), lättare klänningar att slänga på sig vid lunch (Maldiverna är ju muslimsk så jag ville inte bara köra kort kort). Ha så kul!!


    Var köpte ni korallskor? Vi ska snorkla och jag åker också till maldiverna i nov. åh nej myggor!!! =( De älskar mig och jag hatar de!! vad för medel va bäst??
Svar på tråden Äntligen gifta!!!! :D Nu - bröllopsresa till Maldiverna!!! Behöver tips!