• sigmai­ster
    Äldre 8 Jul 20:11
    12045 visningar
    8 svar
    8
    12045

    min fru vill skiljas, men inte jag!

    Min fru vill lämna mig och det är så sjukt jobbigt för hon betyder verkligen allt för mig.
    Jag har försökt med alla medel som går för att få henne på fall igen med det är  helt omöjligt, det som hon bara ser negativa känslor så fort hon kommer i min närhet.. kan ha mycket med att göra att jag har vart så himla på, nästan pressande på nå vis... och jag är ett fråge tecken hon lämna mig och flytta bara några dagar efter de, och hon säger ingenting vad de handlar om mer än att hon inte vill helt enkelt.
    Vi träffades när hon var 16 och jag var 17 och vi har verkligen gjort allt man kan tänka sig, vi har haft helt underbara år tillsammans men jag vill ha mer av de. och nu spelar de som ingen roll vad de är jag gör så påminns jag av allt vi har gjort, om jag är på speciell plats eller bara åker förbi nånstans så kommer de alltid upp i tankarna att ja juste där gjorde vi de typ, och de är sjukt jobbigt... vi fick en helt underbar son tillsammans för lite mer än ett år och jag fria på samma gång 2 månader senare döpte vi våran son och vi gifte oss, vi tyckte de var helt underbart, men sen har vi som glidit isär, hon valde att plugga och jobba på heltid plus hinna få tid med oss. men jag såg de bara som att hon aldrig var hemma och jag stöttade henne inte så mycket i pluggandet vilket jag borde ha gjort!  och det vart en del tjafs mellan oss till och från även vårat sex liv tog slut där.. och jag vill inget helldre än att vi ska vara en familj. redan första året som vi börja dejta så börja vi planera allt för framtiden med varandra allt känndes så bra. nu 5 år senare så har jag fortfarande kvar alla känslor om inte mer för henne och vill fortsätta våra planer, och jag älskar henne över allt annat och kan verkligen göra allt för henne.. nu har hon flytta tillbaka för att hon inte har någon annanstans att bo och de första hon sa när hon flytta tillbaka var att få inga falska förhoppningar. vilket jag såklart fick direkt därför att jag ser de som min chans att få henne på fall igen och hur ska jag bära mig åt nu utan att vara för på utan att jag pressar henne till att komma tillbaka. hur ska jag göra för att hon ska kunna få sina känslor tillbaka helt naturligt? jag vill verkligen att vi ska få de bra och hålla ihop, speciellt för våran son skull!

Svar på tråden min fru vill skiljas, men inte jag!