• LarsO
    Äldre 6 Jun 18:45
    14122 visningar
    14 svar
    14
    14122

    Bra festlokal i Örgryte eller centrala Göteborg

    Hej igen

    Min bror och hans fästmö kommer att gifta sig i Göteborg i September och vi vill gärna hitta en fin lokal där man kan stå för mat och dryck själva. Kyrkans lokal hyrs bara ut till dop och minnesstunder. Några bra tips?

    Tack på förhand 

  • Svar på tråden Bra festlokal i Örgryte eller centrala Göteborg
  • Äldre 14 Aug 20:27
    #1

    Parc Le reine. Lite tråkigt på framsidan, men fint inne, mysiga toaletter och vi var så nöjda med bra service och proffsig personal. Perfekt att flera kunder parkera gratis utanför också. Men får plats typ 6 bilar, men fina omgivningaroch fint hus!

  • Äldre 14 Aug 20:27
    #2

    Åh, nu såg jag att du skrev mat och dryck själva. Men ring och hör med dem.

  • BodyMi­ndSoul
    Äldre 14 Aug 20:39
    #3

    Vi har bokat villa Överås i Örgryte www.overas.nu

  • Äldre 4 Jan 18:55
    #4
    BodyMindSoul skrev 2012-08-14 20:39:50 följande:
    Vi har bokat villa Överås i Örgryte www.overas.nu
    Hejsan. Vi funderar också på Överås, skall försöka boka en visning snart. Vilka rum har ni valt att använda er av? Hur skall ni göra med maten?
  • Äldre 18 Sep 10:28
    #5

    Vet att denna tråden stått stilla lite, men jag är otroligt nyfiken på hur ni gjorde med villa överås?

    Var där igår på visning och jag blev väldigt fundersam över stora salongen, får man verkligen plats där inne och sitta och äta?

    vi blir 60-65 gäster ca..

  • 201402­22
    Äldre 2 Oct 14:17
    #6

    Jag var på Överås slott och tyckte det var slitigt och litetRynkar på näsan.

    Jag var och tittade på Parc La Reine, inte heller det tyckte vi om.Rynkar på näsan

  • Äldre 7 Oct 15:58
    #7

    Villa Odinslund då??

  • Äldre 8 Oct 10:16
    #8
    20140222 skrev 2013-10-02 14:17:13 följande:
    Jag var på Överås slott och tyckte det var slitigt och litetRynkar på näsan.

    Jag var och tittade på Parc La Reine, inte heller det tyckte vi om.Rynkar på näsan
    vi ska dit igen och titta idag på villa överås, fick också den känslan... får se vad min m2b har att säga idag när han ser det... var tvungen att kolal själv första gången..
  • 201402­22
    Äldre 8 Oct 18:01
    #9
    Js Fästmö skrev 2013-10-07 15:58:46 följande:
    Villa Odinslund då??
    De har ej svarat på våra mail, omöjliga att få tag i på telefon. och de har dyrt kuvert-pris.Rynkar på näsan
  • Äldre 8 Oct 21:07
    #10

    Okej, vad tråkigt vi har jättefin erfarenhet av dem. :(

  • 201402­22
    Äldre 8 Oct 21:19
    #11

    Ja, det känns som att de har sina favoriter. Vi är inte dem med stor plånbok.Men vi alla är människor ändå. Och skall behandlas väl. Jag skall ringa en gång till och verkligen säga att vi är intresserade av en visning. Men  man skall ju inte behöva tigga om en visning anser vi. Bra att ni har lyckats! skall ni ha eran mottagning där?

  • Äldre 9 Oct 08:31
    #12
    20140222 skrev 2013-10-08 21:19:51 följande:
    Ja, det känns som att de har sina favoriter. Vi är inte dem med stor plånbok.Men vi alla är människor ändå. Och skall behandlas väl. Jag skall ringa en gång till och verkligen säga att vi är intresserade av en visning. Men man skall ju inte behöva tigga om en visning anser vi. Bra att ni har lyckats! skall ni ha eran mottagning där?

    Ja, testa en gång till och skiter det sig hade jag också gått vidare.


    Vi skall ha våran på Marstrand, men har varit på bröllopsmottagning där och jag har även haft 30-årskalas där. :)

  • 201402­22
    Äldre 9 Oct 19:09
    #13

    Js Fästmö. Nu idag har vi fått tag i personalen på Villa Odinslund. Vi har rett it missförstånd som varit. Vi hade missförstått varandra. . Nu ska vi komma på visning . Trodde nu skulle ha eran fest där. Var i Marstrand skall ni vara?

  • 201402­22
    Äldre 17 Oct 17:25
    #14
    20140222 skrev 2013-10-09 19:09:37 följande:
    Js Fästmö. Nu idag har vi fått tag i personalen på Villa Odinslund. Vi har rett it missförstånd som varit. Vi hade missförstått varandra. . Nu ska vi komma på visning . Trodde nu skulle ha eran fest där. Var i Marstrand skall ni vara?
    Jag har varit på Villa Odinslund nu. Det var fint, men klassiskt och tråkigt. Tungan ute
Svar på tråden Bra festlokal i Örgryte eller centrala Göteborg