• queene­mma
    Äldre 13 May 22:03
    4152 visningar
    4 svar
    4
    4152

    Serveringspersonal?

    Vi tänkte beställa mat ifrån ica stenby deras olika bufféer. Men nu är ju då frågan hur man ska göra med serveringspersonal. Vill ju ha någon/några som serverar välkomnstdrinken till alla, ställer fram maten och tar fram ny om den tar slut därefter plockar undan och tar fram tårta och brygger kaffe och ställer fram det. Vill inte heller betala en massa pengar för att ha några som fixar detta.. Kan tänka mig att det behövs 2 eller 3 personer men vet inte vart man kan hitta några.. 

    Ni här i eskilstuna hur gör ni med serveringspersonal?  

  • Svar på tråden Serveringspersonal?
  • queene­mma
    Äldre 14 May 20:12
    #4

    Tack för svar från er båda två :) 

    Jag har inte vad jag vet några andra att fråga i vänskapskretsen och jobbkretsen :( Dom som jag känner kommer vara med eller förhoppningsvis vara med när vi gifter oss.

    Vi gifter oss den 13 april nästa år.  Kommer vara om nu alla kommer 55 personer kommer ca 40 vuxna och resten barn (några bebisar). 

    Har inte kollat med dom på rinman ännu kan ju kanske kolla upp om det finns någon där man känner lite löst bara :) eller ja jag känner väll ingen där då dom är yngre än mig men min släkt kanske har någon dom känner.  

Svar på tråden Serveringspersonal?