• paet
    Äldre 4 May 16:26
    1580 visningar
    2 svar
    2
    1580

    Thailand

    Det är regnperiod då. Men visst kan man få någon solglimt! Jag tänkte åka dit i September 2009. Men blev avrådd från folk som bor där nere. Vi valde istället Perhentian Islands, det ligger på Malaysias östkust. Är lite finare och är som thailand fast som för 25 år sedan. Här är det bra reseperiod mellan April-Oktober. Det är mer orört kan man säga. Här lever till och med reven! Det gör dem inte i Thailand. Har varit på både öst och västkust i Thailand och hittade aldrig så livligt och vackert rev som vid Perhentians!

    Om man ska på bröllopsresa så fick jag många tips om grann Ön Lang Tengah. Det var där absolut första robinsson när Martin Melin var med spelades in. Stränderna ska vara helt fantastiska. Det var lite för dyrt för våran resebudget att åka dit när vi kom ned. Vi reste lite vartefter som vi ville så.. Min bild jag har som avatar är från minsta Ön på Perhentian. Kolla upp det! Är superenkelt att ta sig dit. Om du blev nyfiken på detta nu så har jag massor med tips Bara att säga till!

Svar på tråden Thailand