• JuliBr­ud89
    Äldre 29 Apr 11:07
    2180 visningar
    4 svar
    4
    2180

    Wonderbra? Victoria Secret? Change? Till storbystad brud

    Hej alla fina (blivande) brudar!

    Jag ær på jakt efter en bra bh som lyfter en tung byst trots att den ær axelbandsløs! Den bør inte vara før "tjock" under klænningen då klænningen sitter lite tajt øver brøsten som det ær.

    Jag anvænder 80E och bor på ett mindre stælle dær utbudet ær begrænsat. Vågar man bestælla øver internet?

    Vilken av dessa bhar rekomenderar ni??

  • Svar på tråden Wonderbra? Victoria Secret? Change? Till storbystad brud
  • Äldre 29 Apr 11:31
    #1

    Wonderbra ultimate strapless.

    Det finns många wonderbra som är axelbandslösa, men bara ultimate strapless har den här tekniken (funkar ungefär som två plasthänder som lyfter bysten.
    Den är inte speciellt vadderad och ger alltså ingen extra volym direkt, Men självklart är den lite tjock eftersom den är stadig.
    Svårt att förklara, men om jag säger så här - vill du gå upp en kupstorlek så välj inte denna bh Flört 

  • Äldre 29 Apr 17:02
    #2

    Jag köpte en Wonderbra, finns i några olika färger,  svart, ivy, nude iaf  sitter otroligt bra och håller även upp bysten vilket kan vara svårt för oss storbystade brudar att få tag på. Jag är från en mindre stad också men BH butiken hade faktiskt Wonderbra, de hade inte min storlek men efter att ha provat dem hos dem köpte jag rätt storlek via internet. Wonderbra har en egen hemsida :) Lycka till!

  • Finfin­a
    Äldre 29 Apr 17:39
    #3

    Prövade en Wonderbra förra veckan och tyckte inte den var värst bekväm. Visst höll den upp bysten men det blev ett väldigt tryck mot revbenen iof så har jag större byst än dig, rekomenderar dig att pröva innan du köper en axelbandslös wonderbra. Lycka till!

  • Äldre 30 Apr 12:07
    #4

    Jag instämmer med Chicita, den bhn är helt fantastisk! Och då drar jag ändå 70G i normala fall. Fick köpa denna i 75G, men då sitter den som smäck!


Svar på tråden Wonderbra? Victoria Secret? Change? Till storbystad brud