Inlägg från: TheD |Visa alla inlägg
  • TheD

För "billigt"?

köttbullar på bröllop..njaaa. vissa barn äter det säkert. Det finns personer som är allergiska mot kyckling btw... Så det känns snålt med alternativ. Lax, som sagt är ju ett alternativ att lägga till.

• TheD
    darkHorse skrev 2012-04-26 17:28:32 följande:
    Tyvärr är det så att en vanlig orsak till kycklingallergi är att personen också är allergisk mot fisk och att uppfödda fåglar får fiskmjöl i maten.
    Stämmer inte på de personer jag känner...men det är ju olika.
  • TheD
    daniiel skrev 2012-04-26 22:40:28 följande:
    Ja? Själv äter jag inte bea alls, tycker inte om det. Det finns ju dock de som äter det till i princip allt, bland annat kyckling och köttbullar som TS skrev ovan här. Det finns väl inte direkt några regler om vad man får äta tillsammans?
    Nejnej, låter bara konstigt :) Men vissa gör så med den såsen som andra gör med ketchup ;) bea är endast gott om det är knorr's haha
  • TheD
    daniiel skrev 2012-04-26 22:49:04 följande:
    Haha ptja, jag tycker ju egentligen att det låter konstigt att man vill äta bea alls.. eller ketchup :P Min morfar åt faktiskt ketchup i filet och min make är farlig på creme fraiche med mexican chili smak. Han äter den till allt och jag tycker bara att den passar till grillat. Även hamburgerdressing äter han till allt, tex fiskpinnar. Dottern äter senap på allt, typ makaroner. Helknasigt enligt mig, men dom tycker det är gott :P
    Ketchup och fil???? Jag säger då det... Jag är väl den som kör marsán till det mesta haha, paj, kladdkaka, muffins.... Till det mesta inom bakvärlden :D och så länge det har varit i t.ex. ugnen.
Svar på tråden För "billigt"?