• Äldre 21 Apr 16:20
    7278 visningar
    7 svar
    7
    7278

    Nyfiken på Mn8, någon som testat?

    Som frågan här uppe lyder.

    Är det någon som testat denna "lilla" magnet mot PMS-besvär? Som menssmärta, ömma bröst, svullnad osv. 

     http://www.bodystore.com/3/sv/artiklar/mn8?gclid=CKDg4LmQxq8CFedZmAod4DG6ag


    Har en tjej på jobb som testat den & nu efter 2 månader tycker hon att hon blöder betydligt mindre & får inte lika ont som hon brukar. Jag är dock skeptisk till att det verkligen fungerar men vill såå gärna att det stämmer! 

    Hade varit kul att höra andra erfarenheter kring denna magiska lilla knapp Flört 

  • Svar på tråden Nyfiken på Mn8, någon som testat?
  • Äldre 22 Apr 09:55
    #1

    Läste på någon sida att det finns såna magneter på Clas Ohlsson, bara magneterna utan det fina glittriga höljet för 60kr /st. Kanske värt att testa när de inte kostar 500 kr... 

    Ingen alls som testat?  

  • Äldre 26 Apr 22:11
    #3

    Haha eller hur Glad Jag håller just nu på & använder en magnet från Clas Ohlsson istället. Får se nästa månad om det fungerat!!! Hoppas hoppas hoppas Skrattande

  • Äldre 18 Feb 11:38
    #5

    Min mensturation blev oregelbunden, hade fortfarande extremt ont & längre (fick blödningar i ca: 13 dagar istället för 8). Jag slutade med den efter ca: 2 mån, kanske bara blir så i början men jag vågade inte chansa.


    Nu går jag på akupunktur istället & det fungerar toppen för mig! Har blödningar i 7 dagar, varav endast 2 är rikliga. Har bara ont 1 dag istället för 4 :)

Svar på tråden Nyfiken på Mn8, någon som testat?