• SnuttisSessan

Vilken bild ska vi ha som tackkort ?

http://lovelovelovebyrebecka.blogg.se

här finns 3 bilder alla bilder finns även i färg, vilken tycker ni att vi ska ha som tackkorts bild ?

Fotografen är ellinor eklund.

Om användarnamn behövs är det rebeckaulf

lösen ulfrebecka

Behöver verkligen er hjälp!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-14 12:51
    Jag har lagt till 2 bilder till och som sagt alla kan vi ha i färg också. Vilket passar bäst som tackkort och i färg eller svart vitt ?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-14 12:58
    lovelovelovebyrebecka.blogg.se/

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-14 17:07
    lovelovelovebyrebecka.blogg.se/

titta här så har jag lagt upp alla bilderna i färg också men många är komprimerade för att kunna ladda upp de så tänk på det
  • Svar på tråden Vilken bild ska vi ha som tackkort ?
  • sofi 88

Jag tycker bild nr 2 var jättesöt så jag röstar på den!

• LisaEleonor

Jag tyckte den längst ner när ni stod med ryggen mot kameran. Tyckte den var mest passande, lite som att ni står och blickar framåt mot resten av era liv eller något sånt...

• söt nöt

Den sista bilden var jätte fin. Tycker om att ni kollade på varrandra. :)

• SnuttisSessan

Ja det är så svårt vilken man ska välja, fler förslag ???

• TheAndieGirl

Jag tycker att alla tre var jättefina kort men den som stack ut lite var nr 1 tyckte jag... går in i framiden lite

• SnuttisSessan
    Hvidbrud skrev 2011-08-14 12:51:15 följande:
    Vi använde flera! Skickade inte samma bild till alla. Uppskattat!
    Ja så kan man ju också göra ;) Har också tittat på tackkort på nätet där man kan ha ett par stycken på samma sida :)
  • SnuttisSessan
    TheAndieGirl skrev 2011-08-14 12:52:36 följande:
    Jag tycker att alla tre var jättefina kort men den som stack ut lite var nr 1 tyckte jag... går in i framiden lite
    Ja jag tycker också om den, eller ja jag gillar ju alla men nu är det alltså lite fler bilder uppe så titta igen :)
  • SnuttisSessan

Nu finns det 5 bilder på bloggen alla är döpta till 1, 2, 3, 4, & 5 vilken tycker ni och den ni tycker ska den vara i svartvitt eller i färg ?

• affemille

Jag tycker alla bilder är super fina! Dock skulle jag välja antingen nr 2 eller nr 4 då jag tycker att dessa bilder verkligen speglar hur lyckliga ni ser ut att vara!

Svar på tråden Vilken bild ska vi ha som tackkort ?