• Anonym
    Äldre 9 Aug 11:06
    24421 visningar
    29 svar
    29
    24421

    Han vill inte hångla

    Är jag ensam om detta fenomen? Jag lider väl inte direkt av det, men det är ju mysigt... Pussar och annat är det inga problem med, så det stör verkligen inte vår relation, men i sexsammanhang så är hångel halva förspelet i mina ögon...

    Har ni varit med om liknande?

  • Svar på tråden Han vill inte hångla
  • Anonym
    Äldre 9 Aug 11:28
    #3

    Då väljer jag också att vara anonym av respekt för min blivande make Flört

    Min är likadan och det är samma här. Pussar är inget problem. Längre kyssar ibland. Hångel, väldigt sällan. Vi har också ganska många år på nacken i vårt förhållande, så jag har förlikat mig med saken. Han vill helt enkelt inte. Det gör mig inget egentligen, men lite oftare skulle nog vara mysigt Solig

  • Anonym
    Äldre 9 Aug 11:39
    #6
    jaggillarrosa skrev 2011-08-09 11:36:37 följande:
    Min är inte heller nån kyssare och det saknar jag ibland.
    Men på nyårsafton så helt plötsligt smällde han igång med värsta kyssen och då blev jag ju helt knäsvag, hehe. Kändes som jag var helt nykär. Så nu försöker jag tänka att nåt hångel om året ger mer krydda än slentriankyssar hela tiden.
    Jag får hoppas på en sådan någon gång då! Solig
  • Anonym
    Äldre 9 Aug 13:53
    #8

    Haha så vi ska alltså tolka det hela som att vi är dåliga på att kyssas och att det är helt enkelt därför?

  • Anonym
    Äldre 10 Aug 22:20
    #14

    Nu har jag inte läst alla svar men kan det inte vara så att... Jag ska förklara bättre vad jag menar. Jag älskar att kyssas och hångla men när jag var tillsammans med mitt ex så dregglade han så fruktansvärt mycket! Jag fick massor av saliv i min mun och det var verkligen äckligt! Jag fick påminna honom att svälja. Som ni kanske förstår var det Inge kul att kyssa denna kille.

  • Anonym
    Äldre 11 Aug 15:03
    #15

    Haha, slafsig är jag verkligen inte (då jag själv äcklas av sådant!). Att jag skulle kyssa dåligt i min sambos ögon... Tja, det är ju inget jag kan fråga direkt för att få ett ärligt svar, men med tanke på att vi nästan åt upp varandra förr i tiden under en lång period så tror jag inte riktigt att det är så.

Svar på tråden Han vill inte hångla