• zandri

Hitta ''kina klänning'' till näbbklänningar??

Min brudklänning är en kinaklänning som blev precis så underbar som jag tänkt mig!

Här hemma hålls det på för fullt med att sy två tärnklänningar, och nu är det hög tid att leta efter näbbklänningar också. Vi kommer ha två näbbar i åldrarna 8 och 6 år. Har hela tiden tänkt mig att dem ska ha lika dana klänningar, och det ska vara typiska prinsess klänningar, i vårt färgtema. Men när jag tittar på svenska sidor så inser jag att dem ligger på 1000kr styck, och det har vi apsolut inte råd med!

Så jag vill beställa näbbklänningarna från kina. Hon som sålde min klänning har tuvärr inte några näbbklänningar :(

Vet ni någon sida eller någon som är aktiv på tradera som har hand om kinaklänningar fast i näbbklänningsmodellerna???

Vore supertacksam för lite hjälp!

• Svar på tråden Hitta ''kina klänning'' till näbbklänningar??
  • Darling Daisy

Kika in i Kinaklänningar och gaffel däremellan, så kan du säkert få bra tips!

• zandri

Orkar inte läsa igenom den 119 sidiga forumet, men tittade på trådstartarens rekomenderingar, men tyckte inte det fanns så mycket i rätt prisklass,

Tycker inte heller lightingthebox hade så bra priser tuvärr :(

Men har hittat på ebay som jag tror fungerar, från USA! Tack för tipsen iallfall!

Svar på tråden Hitta ''kina klänning'' till näbbklänningar??