• fasit
    Äldre 20 Jul 09:28
    1953 visningar
    5 svar
    5
    1953

    Var hitta kläder till brudgum?

    Var kan man köpa en jaquette billigt? Någon som har andra förslag på klädsel. Jag tror att min blivande man har fallit för jaquetten. Annars blir det nog frack eller bara vanlig kostym..Kper även gärna begagnad:)


  • Svar på tråden Var hitta kläder till brudgum?
  • 1700ta­l
    Äldre 20 Jul 09:40
    #1

    Har du kollat blocket? Annars är suitopia bra prismässigt. Sambons jackett därifrån kom igår.

  • fasit
    Äldre 20 Jul 09:47
    #2
    1700tal skrev 2011-07-20 09:40:22 följande:
    Har du kollat blocket? Annars är suitopia bra prismässigt. Sambons jackett därifrån kom igår.
    Tack så mkt!!Var ni nöjda med kläderna därifrån?
  • 1700ta­l
    Äldre 20 Jul 09:52
    #3
    fasit skrev 2011-07-20 09:47:53 följande:
    Tack så mkt!!Var ni nöjda med kläderna därifrån?
    Ja, de är jättefina utseendemässigt. Massa tyger att välja på. Däremot är byxorna alldeles för stora men ändringar för 500 kr hos valfri skräddare ingår och betalas av suitopia. Om du går in och tittar i tråden "kinaklänningar och gaffel däremellan" på dess sista sida (om du gör det nu vill säga ) så har jag lagt in bilder på jacketten med sambon i. Jacketten är inte sydd i kina (utan i vietnam) och suitopia är ju ett svenskt företag men de andra i tråden ville se.
  • Fen201­1
    Äldre 18 Oct 18:47
    #4

    Vill tipsa om att www.bridaloutlet.se har börjat med frack, smocking och frockcoats!Glad

  • Äldre 18 Oct 18:49
    #5
    1700tal skrev 2011-07-20 09:52:20 följande:
    Ja, de är jättefina utseendemässigt. Massa tyger att välja på. Däremot är byxorna alldeles för stora men ändringar för 500 kr hos valfri skräddare ingår och betalas av suitopia. Om du går in och tittar i tråden "kinaklänningar och gaffel däremellan" på dess sista sida (om du gör det nu vill säga ) så har jag lagt in bilder på jacketten med sambon i. Jacketten är inte sydd i kina (utan i vietnam) och suitopia är ju ett svenskt företag men de andra i tråden ville se.
    Min man och alla våra söner beställde också från Suitopia. Bilder finns på min blogg. www.carinpeter.blogspot.com
Svar på tråden Var hitta kläder till brudgum?