• SnuttisSessan

Vita strumpbyxor för mullig - var hittar jag det ???

Behöver vita strumpbyxor till bröllopet om 5 veckor. Vill inte ha stayups och strumpbyxorna måste passa mig som drar storlek 48/50. Vet ni någon sida ? Det fär gärna vara något mönster på dem men utan går också bra :)

annars i värsta fall om ni inte vet strumpbyxor kanske ni vet stayups som sitter så högt upp som möjligt så att låren inte skaver mot varandra.

Hoppas ni kan hjälpa mig, tycker jag har tittat överallt :(

• Svar på tråden Vita strumpbyxor för mullig - var hittar jag det ???
  • A loves A

Lindex har iaf vita leggings både med och utan mönster, de har säkert strumpbyxor också. De hade många fler sorter i butik än på nätet. Har dock inte provat dem så jag vet inte hur de sitter.

Lycka till!

• SnuttisSessan
    A loves A skrev 2011-06-25 09:54:08 följande:
    Lindex har iaf vita leggings både med och utan mönster, de har säkert strumpbyxor också. De hade många fler sorter i butik än på nätet. Har dock inte provat dem så jag vet inte hur de sitter.

Lycka till!
    Tycker jag har kollat men får nog kolla igen fler tips ?
  • SnuttisSessan
    Gramson skrev 2011-06-25 20:56:16 följande:
    www.onestopplus.se/home/index.aspx. Kanske? Jag har köpt på lindex tidigare men bara leggins... Ba i storleken, dock ganska höga i midjan... Lycka till!
    Hittar bara knästrumpor ?
  • Yarrow

På Lindex köper jag mina vita strumpbyxor och jag har också 48/50 så där ska finnas :) Fråga i kassan, de kanske bara var slut när du var där och kollade?

• SnuttisSessan
    Yarrow skrev 2011-06-27 13:18:03 följande:
    På Lindex köper jag mina vita strumpbyxor och jag har också 48/50 så där ska finnas :) Fråga i kassan, de kanske bara var slut när du var där och kollade?
    Jag frågade och de hade bara tjockare vita :(
  • Yarrow
    SnuttisSessan skrev 2011-06-27 20:33:04 följande:
    Jag frågade och de hade bara tjockare vita :(
    Jag kan gå förbi och kolla här efter jobbet, behöver ändå köpa nya strumbyxor jag med :)
  • SnuttisSessan
    Yarrow skrev 2011-06-28 12:21:04 följande:
    Jag kan gå förbi och kolla här efter jobbet, behöver ändå köpa nya strumbyxor jag med :)
    Tack :) Ja det kanske bara är lindex här som inte har
  • Yarrow
    SnuttisSessan skrev 2011-06-28 12:49:02 följande:
    Tack :) Ja det kanske bara är lindex här som inte har
    Ja, jag är rätt säker på att jag sist jag köpte stod och valde mellan vita leggins eller strumpbyxor. Jag ska se vad som finns inne nu. Håll tummarna :)
  • SnuttisSessan
    Yarrow skrev 2011-06-28 14:04:08 följande:
    Ja, jag är rätt säker på att jag sist jag köpte stod och valde mellan vita leggins eller strumpbyxor. Jag ska se vad som finns inne nu. Håll tummarna :)
    :)
  • Yarrow

Tråkiga nyheter :( De hade bara leggins, sånna som går ner till vristen, antar att de inte var sånna du vill ha.
    De hade väldigt dina vita spetsleggins med i st 48/50.

Va tvungen att kolla när jag kom hem med och de jag hade var också leggins, var helt säker på att de var strumpbyxor med de vita strumbyxorna jag har köpte jag nog förra sommaren..

• Mirjami

Säger bara: CHANGE!!! 

Världens bästa underklädesbutik. Enda stället jag kan hitta bh:er som är snygga och sexiga (har 70 H, naturliga, ej opererade)  och som håller dem på plats! De har underkläder, strumpbyxor och allt, från den minsta lilla spättan till den största! Ska dit idag och köpa mina underkläder. Har du butik där du bor är det bäst, de har asbra service! Glöm inte att bli medlem och få rabatter!!!

• SnuttisSessan

Jag hittade vit strumpbyxor på coop i går av märket pierre robert som jag använder mycket. De var inte kritvita men lite grädd eller ivory. De finns i rätt storlek, släta eller med ränder och kostar 89 kr så det blir ett par sådana till bröllopet men vet inte vilka än ;) (de är lite tjockare än nylonstrumpbyxor men inte överdrivet tjocka =)

Svar på tråden Vita strumpbyxor för mullig - var hittar jag det ???