Vilken ska jag välja?
Jag försöker hitta en fin bolero som jag kan ha till min klänning om det skulle bli kallt. Vilken av dessa två passar bäst till min klänning tycker ni? Eller är det ingen som passar? Var ärliga=)
Jag försöker hitta en fin bolero som jag kan ha till min klänning om det skulle bli kallt. Vilken av dessa två passar bäst till min klänning tycker ni? Eller är det ingen som passar? Var ärliga=)
Jag tycker att den andra boleron skulle kunna passa bra till din klänning :)
Jag tror nog att det skulle vara snyggare med en enklare bolero till din klänning, eftersom det händer så många saker i klänningen. Men båda bolerona är väldigt vackra som de är!
Hej soory men jag tror inte att någon av dom håller dig värm o jag håller nog med syrinx jag hade tagit en enkel vit med lite längre arm, så det verkligen hjälper om du blir lite frusen
Ingen av dom kommer ju att ge någon direkt värme, även om det säkert är bättre än inget alls.
Om du ska välja någon av dom så tror jag på den översta eftersom det är kraftigare spets i den, och därför gör ett större intryck, precis som klänningen.
Jag skulle hellre skaffat en fin sjal att ha om det blir kallt! Spets värmer inte det minsta, utan är mer om man inte vill vara helt baraxlad i t.ex. kyrkan. En snygg sjal kan man ju ha användning för även efter bröllopet.
Jag kommer att ha en gammal röd ullsjal med blommor på som jag fått av min blivande svärmor ifall det blir kallt.
Håller med dem andra att dem inte värmer särskilt mycket och att eftersom det händer så mycket på din klänning redan vore det nog fint med en sjal bara. När gifter du dig?
Annars tyckte jag att den första boleron var jättefin!
Nej de ju klart, har inte alls tänkt på! Ingen av dom kommer hålla mig varm:) jag får nog ändra tänkandet lite.. Någon som vet vart jag kan hitta något som är mer passande?
Jag gifter mig 13 aug :) jag är inte så jätte förtjust i sjalar, känns inte som mig, så jag skulle nog hellre vilja ha en bolero lr något liknande. Min klänning är i ivory, kan de se konstigt ut om det inte är samma ivoryfärg? För det är nog rätt svårt att hitta:)
Stället du har köpt din klänning på har säkert boleros också. Så då kan du få hjälp att matcha
men då är det väl inte kallt i aug?? Fast de e ju sverige väder vi pratar om.. opåliglig... håller me brudarna innan ingen av de passar klänningen du kan ju ha en sån vanlig bolero som en kofta fast vit och om du vill ha den uppiffad då lägger du till en brosch som kan hålla ihop sidorna eller en sjal som de sa.....
Här har du några alternativ som är fina och som du hinner få hem i god tid till aug :)
cgi.ebay.com/36044-Elegant-Bridal-Gown-Bolero-/220785248273&hash=item3367d38811#ht_940wt_825
cgi.ebay.com/Satin-1-2-Sleeves-Wedding-Bridal-Bolero-shrug-Jacket-/260656056206&hash=item3cb04fc78e#ht_3097wt_1059
cgi.ebay.com/36045-Elegant-Bridal-Gown-Bolero-/220785248616&hash=item3367d38968#ht_940wt_825
cgi.ebay.com/Satin-3-4-Sleeves-Wedding-Bridal-Bolero-shrug-Jacket-/110568623124&hash=item19be674c14#ht_4437wt_1053
de va riktigt fina blivande fru swärdh...!!!
Visst va dem Olga!! :) Funderar på köpa en av dem.. :)
Förlåt, sett nu att vissa boleros tar 3-4 veckor att levereras. Men läs igenom allt och beställ i tid om du gör det.
Nu har jag beställt nr 1! =) Så nu gör det inget om det tar ca 1 månad innan jag får den, eftersom jag är ute i god tid. Tror den kommer bli jättefin, tack så mycket för tipset
Den var ju jättesnygg! Kommer säkert passa jättebra.