• Mertzi

Var får jag tag på en vacker sjal?

Jag gifter mig i augusti, och svenska sommaren är som vi alla vet inget att lita på när det kommer till vädret!
    Bolero vill jag inte ha, däremot tror jag en vacker sjal skulle passa fint till min klänning som är ivory med spetsdetaljer.

Någon som har några tips på var man kan hitta några fina, lite bredare sjalar?

• Svar på tråden Var får jag tag på en vacker sjal?
  • Å och D

bröllopsbutikerna brkar ha? dessutom brukar de kunna hjälpa dig när du beställer klänningen, att få en i samma tyg?

• Macy

Hejsan!

Ett litet tips från mig som jag ska göra är att välja en annan färg än ivory/vit på skor och då kan man ju matcha med en sjal i samma färg. Hett tips är att kolla på debenhams hemsida där kan man klicka hem grejer till helt ok priserFlört

• Mertzi
    Å och D skrev 2011-05-28 19:20:13 följande:
    bröllopsbutikerna brkar ha? dessutom brukar de kunna hjälpa dig när du beställer klänningen, att få en i samma tyg?
    Dom har säkert! Bara det att dom har en tendens att lägga på massa hundralappar bara för att dom har brudar att göra med :)
    Min klänning är ingen dyrbar historia, (kinaklänning beställd på internet) vi gifter oss utomhus borgerligt..
    Så att lägga massa pengar på själva sjalen känns väl inte direkt som nåt alternativ, även om jag vill ha en som inte drar ner helhetsintrycket, såklart!
    Kikar runt lite på bröllopssidorna här på nätet men tycker inte jag hittar så mycket..

Tack för tipset i länken! Ska kika genast :)
    Macy skrev 2011-05-28 19:34:33 följande:
    Hejsan!

Ett litet tips från mig som jag ska göra är att välja en annan färg än ivory/vit på skor och då kan man ju matcha med en sjal i samma färg. Hett tips är att kolla på debenhams hemsida där kan man klicka hem grejer till helt ok priserFlört
    Bra idé! :)
    Ska ha puderrosa skor, så jag ska absolut kika på sjalar i samma färg! :)
    Ska kika på debenhams! Tack för tipset :)
Svar på tråden Var får jag tag på en vacker sjal?