Zelmah skrev 2011-04-04 18:19:16 följande:
smaken är som baken, men jag förstår din sambos association där. Tror nog inte så många killar hade gillat dessa skor faktiskt... De är inte så tjejiga utan mer "äldre kvinna" eller väldigt gammeldags för ett flickebarn och lite maskeradaktiga faktiskt, det brukar inte gå hem hos killar särskilt ofta. Visade bilden för min sambo o han stirrade på mig som om det vore nåt skämt och frågade om de var från Buttericks, han blev orolig att jag ville ha dem... Men hey, vi klär oss väl för våran egen skull oxå väl? Inte bara för killarna. Men det är klart att man vill att de ska tycka att man är fin...
Men min kille gillar inte allt jag tar på mig heller och om jag gillade något jättemycket så skulle jag inte sluta använda det bara för att han tycker det är fult... jag har en vega-mössa som jag älskar o han tycker inte om den... men det skiter jag i ;)
Nä men alltså, vill du verkligen ha dem så kör på dem! Men jag hade inte valt sådana själv även fast jag kan se en charm med dem, de är lite söta på nåt sätt trots den lilla maskeradskänslan. Men återigen så är smaken olika.
Sug lite på karamellen o om du fortfarande känner "vill-ha"-känslor efter ett tag så kör.
Vilken årstid ska du gifta dig på förresten? Om du gifter dig mitt i sommaren kanske det blir lite väl varmt med en hel sko?
Klart man klär sig fin för sin egen skull också men man vill väl att mannen ska tycka att man är helt perfekt på bröllopsdagen iaf? :)