• JoMu

Sexiga underkläder?!

Vad kommer ni alla ha för underkläder?! Hela grejen med stumpeband, stayups m.m.?! Är lite fundersam på vad man ska ha.. Någon som har tips på bra hemsidor!?
    MVH.A 

• Svar på tråden Sexiga underkläder?!
  • Precious Love

Jag tänkte handla mitt på Change (http://shop.change.com/se/) mest för att jag vet att jag hittar min storlek där. :) 

Because love should be celebrated - 7 juli 2012
  • Trolljentan

Jag kommer ha matchande bh och trosor i vit spets och även strumpeband och stayups. Har dock inte köpt några stayups än men det kommer. Trosorna och bhn köpte jag på Lindex för totalt 140 kr. Tycker dom har ett jättebra utbud och hyfsad kvalitet oxå=)

• Etheleglin

Jag kommer ha ett par riktigt bekväma trosor, troligtvis ett par i bomull som jag redan äger. Kommer ha strumpor också för att inte få skoskav, men inget annat.

Klänningen är djupt skuren fram och ryggen bar, ingen bh funkar (eller behövs, eftersom klänningen har insydda kupor). Generellt behöver man inget mer än trosor under en välsydd klänning.

Kanske byter jag om till något snyggare på hotellet efteråt. Det får tiden utvisa. Jag vill vara så bekväm som möjligt under dagen.

• Å och D

Jag kommer att handla på Victorias Secrets ;)

• Liina86

Jag köpte bh, troser, strumpebandshållare och strumpor när jag var i London i höstas. Får se om det blir dessa, måste kolla så att de blir bra under klänningen. Annars byter jag nog till dem på rummet för bröllopsnatten om vi orkar med något sådant =)

• Geogaddi
    Å och D skrev 2011-03-03 18:52:44 följande:
    Jag kommer att handla på Victorias Secrets ;)
    Går det att hitta i Sverige öht? Jag vill nämligen också ha underkläder därifrån men har svårt med storlekar utan att prova innan.
  • ClaraH

Köpte BH på Gustav Mellbin i Gamla Stan i Sthlm. Sen skaffar nog mannen resten, han brukar gilla att förse mig med lite lyxigare varianer. Det blir strumpor, strumphållare och trosor.

• TheD

Bekväma trosor och freebra. Inga strumbyxor eller annat läbbigt på benen då det är sommar.

Svar på tråden Sexiga underkläder?!