• Pink82
    Äldre 8 Feb 19:43
    5981 visningar
    22 svar
    22
    5981

    Jönköpingsbrudar 2011

    Hej!

    Vi skall gifta oss i Jönköpingstrakten augusti 2011 och det vore toppen med en tråd där vi kan dela tips och tricks och rekommendationer!

  • Svar på tråden Jönköpingsbrudar 2011
  • Pink82
    Äldre 8 Feb 20:02
    #2
    amorvincitomnia87 skrev 2011-02-08 19:51:56 följande:
    Bor i Jönköpingstrakten men gifter mig i juni :)
    Kul! Hur långt har du/ni kommit i planeringen?
    Vi fick ut save the dates i december och sedan dess har vi inte gjort nåt alls :)
    dock känns det som att det är dags att sätta igång igen, men det är så många olika delar att ta tag i!
    Vi letar catering, frisör och smink, några bra tips?

    gifter ni er i Jkpg?
  • Pink82
    Äldre 8 Feb 20:27
    #4

    vi gifter oss också en bit utanför och har festen där också. men alla gäster kommer bo på hotell och vandrarhem i stan, det bokade jag i höstas. nästan alla är inresta eftersom det bara är mina föräldrar och bardomskompisar som fortfarande bor i jkpg.

    bra jobbat, ni har ju kommit jättelångt!
    jag har klänningen klar iaf, alltid något vilket är skönt :)
    var tar ni cateringen ifrån? o vilka ska göra ditt hår?
    jag skulle så gärna vilja göra både smink och hår på ett och samma ställe, så man slipper springa mellan olika ställen på själva dagen, men vet inte om det finns?!

  • Pink82
    Äldre 24 Apr 21:03
    #17

    Vi har just kommit hem från en veckas bröllopsroddande i Jkpg, så nu har vi massor klart! känns kanon!
    det som är kvar nu är tårta och sångare/sångerskor till kyrkan, och en del inköp, men det är ju som du sa Miceme, det är ju kul det :))

    nu går vi och väntar på inbjudningarna ska komma (vi beställde dem från USA så det tar ju lite tid för det att komma hit) men vi skickade ut "save the dates" i december så vi hoppas på att folk ändå har satt av datumet... när skickade ni ut era inbjudningar? och hur länge har folk fått på sig att svara?

  • Pink82
    Äldre 24 Apr 21:07
    #18
    Liiisan skrev 2011-04-04 08:42:28 följande:
    bor 7 mil utanför jkpg :) 
    Gifter mig om ca 3 veckor. Kan säga att jag börjar bli sjukt nervös.... haha 
    Oj så spännande!!! ang brudvals så var jag på ett bröllop i somras där brudparet dansade till en marvin gaye låt - tror det var sexual healing - hehe, det var ett bra startskott på en riktigt bra danskväll och roligt med något annorlunda som ändå inte var draget hela vägen till värsta dansnumret :)
  • Pink82
    Äldre 25 Apr 15:03
    #20
    Liiisan skrev 2011-04-25 08:30:12 följande:
    NU E JAG FRU :)

    allt var underbart! å valsen blev kanon... ALLA var uppe å dansade på första låtern..WOW...... :)

    den bästa dagen/kvällen/natten för alltid :) 
    ÅÅÅÅÅ grattis!!!!! va blev det för låt? Berätta hur allt var!!!!
Svar på tråden Jönköpingsbrudar 2011