Är detta live band bra?
Vi har bokat dem till Festen o sångeskan skall även sjunga i kyrkan
">
Vi har bokat dem till Festen o sångeskan skall även sjunga i kyrkan
">
Inte riktigt min grej, men gillar man country-dansbandsstilen (och countryrösten) så kan det nog vara bra! =)
Tycker inte DU att det är bra?
vad gillar du för musik
Jadu. Jag är mer inne på soul, jazz, blues. Kan även lyssna på pop/rock. Men inte speciellt mycket intresserad av dansband och country faktiskt.
Men huvudsaken är väl att du tycker om bandet du bokat?
mm o musiken måste ju tilltala många på bröllopet
Ja, det vet man nog som inbjudare själv bäst. Har man en publik där folk gillar att lyssna på/ gå ut och dansa till sån musik eller inte.
Fast det är nog viktigt att NI gillar det. Folk brukar inte protest-sitta-ner om de inte gillar musiken. =)
Vi hade ett gäng som körde swing (Sinatra etc.) och varvade med mer disco/soul för det gillar vi! Och våra gäster, för det var folk på golvet! =) Så hos oss hade det inte funkat med dansband, eftersom jag inte vet nån förutom våra mammor som går ut och dansar till sån musik.
de här kommer att spela mer än bara dansbansmusik och jag kommer att vara delaktig i låtvalet
Då så! Då blir det säkert perfekt för er! =)
Det låter bra tycker jag, och eftersom du ska vara delaktig i låtvalet tror jag att det kommer att kunna bli jätte bra. Kör på som du tänkt. =)
de gör jag de sa att de både kunde spela kalle på spången och kizz låtar och de är ju bra
Det låter som ett bra dansband. Lite svårt att höra exakt på videon, men de verkar stadiga och spelar rätt. Gillar man den sortens musik så blir det säkert jättebra!
Själv är jag som Sörön jazzdiggare och föredrar swingband till dans.