• Projec­tX
    Äldre 30 Oct 11:59
    12870 visningar
    70 svar
    70
    12870

    20 aug 2011

    Vi ska gifta oss den 20/8 i Solna.


    Vi har bokat en hel del redan, men det var för att mycket ingick när vi bokade exempelvis fotograf och lokal.


    Det här har vi klarat av än så länge:


    *Budget gjord (och kommer faktiskt troligtvis att hållas, hoppas jag )
    *Lokal bokad
    *Kyrka bokad
    *Konditori för tårta bokad (ingick i lokalhyran)
    *Florist bokad (ingick i lokalhyran)
    *Fotograf bokad
    *Smink/hår bokad (ingick hos fotografen)
    *Klänning köpt (och fick 40% rabatt, så jag är nöjd )
    *Gästlistan klar (med reservation för att nån kan ha skaffat respektive)
    *Bodsplacering klar (också med reservation för nya respektive)
    *Vigselprogramen klara (förutom att fylla i vad präst och orgelspelare heter)
    *Festprogrammen färdigutformade (dock lite text och presentationer som inte är klara)
    *Inbjudningskorten klara
    *Toastmaster bestämd

    Kan väl bara tillägga eftersom jag ser många trådar som handlar om "festprogramspanik" att jag har lagt upp mitt här i mitt galleri (under "festprogram") så titta gärna förbi där om ni vill.

  • Projec­tX
    Äldre 31 Oct 15:55
    #23
    fru2011kanske skrev 2010-10-30 17:33:07 följande:
    ProjektX, är det Solna kyrka? Ser att ni bytt datum, vi var också inne på den 13:e först, men lokalens tillgänglighet fick styra
    Jajamen, Solna Kyrka är det. Och fest på Stallmästaregården.

    Vi var också tvugna att byta eftersom Stallis var taget den 13:e. Som tur var hade kyrkan kvar bra tider den 20:e så det var bara att boka direkt.

Svar på tråden 20 aug 2011