• blomz
    Äldre 10 Sep 21:23
    8060 visningar
    27 svar
    27
    8060

    Bröllop 2011

    Hej hej. Tänkte se om det finns fler gay-par som gifter sig 2011?
    Jag och min flickvän gifer oss den 11 juni 2011, så nu börjar planeringen ta fart på riktigt :)

  • Svar på tråden Bröllop 2011
  • blomz
    Äldre 11 Sep 18:48
    #4

    Va kul att det finns några fler :)

    Era - mVi har varit i Thailand två ggr, första gången i Krabi och andra gången Hua Hin. Jag kan verkligen rekommendera Krabi :)

    Vart ska ni andra gifta er?

  • blomz
    Äldre 11 Jan 08:39
    #14

    Våra pappor kommer inte leda in någon av oss, tror man mest bara gör det i USA.

    Hur går det för er med all planering? Vi håller på med inbjudningskorten och hoppas få ut dom nästa vecka.
    Jag envisades med att vi skulle göra dom själva (trodde det skulle bli lite billgare och roligt att göra själva). Kul har det varit att göra dom, men vilken tid vi har lagt ner på dom och priset är ju minst dubbelt så dyrt, som om vi hade beställt på nätet! Men men..de blir ju våra....:)

    Känner att det är väldigt mycket att fixa och trixa och tiden börjar dra ihop sig..Känner att jag börjar bli en "Bridezilla".......!

  • blomz
    Äldre 26 Jan 09:30
    #17

    Ann Sofie - Grattis!!


    Vad blev det för lokal?

  • blomz
    Äldre 25 Feb 07:53
    #21

    Vad kul att höra att så många gay-par gifter sig i år :)

    Jag och min flickvän är i full gång med planeringen, det finns mycket kvar! Nästa stora steg för oss är kläder.
    Men vi är iaf klara med festlokal, dj, kyrka, ringar, bröllopstårta, inbjudningskorten ivägskickade och svarsdatum har precis passerat, fotogaf.

    Vad ska ni gifta er i?
    För oss blir det nog vita kostymer, funderade ett tag på brudklänning båda två, men det känns verkligen inte som vi.

    Igår fick vi hämta våra nya förlovningsringar (de gamla passade inte med vigselringen) och om 3 veckor får vi hämta vigselringarna, kommer bli så svårt att inte vilja prova vigselringen hela tiden haha
     :)

Svar på tråden Bröllop 2011