DJ/Band i Borlänge/Falun
Skulle behöva lite tips på bra DJ:s eller band som kan spela mellan Falun och Borlänge. Har ju inte sån koll då man själv bor i sthlm och ens egna kontakter inte sträcker sig så långt :)
Skulle behöva lite tips på bra DJ:s eller band som kan spela mellan Falun och Borlänge. Har ju inte sån koll då man själv bor i sthlm och ens egna kontakter inte sträcker sig så långt :)
Om Du inte får napp här så är nog att googla det bästa sättet att få träff. Prova t.ex. att söka på "Discjockey Dalarna" så får du flera tips på dj:s i området (men de behöver ju inte vara från närområdet för att vara bra *blink* *blink*)! Lycka till
Oj, eftersom jag bor precis där, kanske jag kan hjälpa, men vad är du ute efter?
Golden Retrievers är ett trevligt band. Och Woodpjucks förstås. Sök på internet!
Lycka till!
ditt namn
Elda med höns
Men det är nog mest ett gammalt proggband misstänker jag...
Är ute efter något kul band som spelar lite olika stilar - ska ju passa åldrar mellan 18-70! :)
Moster Stina - Tack för tipsen! Ska kolla på dem!
Testa four on the floor, dom spelade på min barndomskompis bröllop i somras. skitbra, mycket soul och 70-talsdisco, inte så där fullt i långhåriga killar med skithögt ljud :Op
Dom spelade på bröllopsakten också.
www.myspace.com/fouronthefloorlive
Eller är du mer ute efter dansband eller ett hårdrocksgäng?
Ja, band kostar ju.... En gång i livet :O)
Det där med pris är svårt, var på en kompis bröllop i norra dalarna, dom hade ett ungt killgäng som spelade mer Rockabilly-stuk. Typ 2 av 150 på dansgolvet... Det är ju inte så man vill ha det heller, även om dom var billiga!
Var ska ni vara då? *Nyfiken*
Vi kommer ha festen på Rankhyttans herrgård.
Precis! Man vill ju att folk ska dansa och ha kul! Så det får väl vara värt lite :)
Jag kommer från Malmö och vi hade ett superbra band när vi gifte oss i Sälen som faktiskt kom från Falun
Cover station hette de..
De var riktigt lyhörda för vad folket på dansgolvet ville ha och de hade själv så roligt på festen att de efter sin "speltid som var betald för" fortsatte att "jama" 2 timmar extra..
kan varmt rekommendera dem!