• Sara och Micke 2010
    Äldre 25 Aug 10:49
    87815 visningar
    20 svar
    20
    87815

    Ideér till möhippa

    Nej Nej Nej.... Du kan ju inte vara med och planera Din egen möhippa! Det vår faktiskt tärnan se till att rodda tillsammans med de andra som kommer vara där! Det är ju det som är bland det roligaste då man itne vet vad som kommer att hända!

    Jag hade min möhippa i lördags och den var helt FANTASTISK! Tio stycken tjejer stormade in i lägenheten kl 08.00, tryckte på mig ett par rosa Bunnyöron och en tiara och sade att jag hade 5 minuter och göra mig i ordning på. Sen bar det iväg i en minivan. Champange och tunnbrödsklämmor i bilen. Fick en hysteriskt kul "Goodie Bag". De hade stoppat ALLT de förknippade med mig i en stor NK-påse. Dietbars, rynkkrämer, läckerol, badtofflor, cigg OCH tändare :) Turkiska peppar mm. Vi åkte ut till Ekerö och körde trav. Det var precis som riktigt trav fast banan var förstås mindre och det var små Shetlandsponnisar. Så jäkla KUL att köra! Efter det så var vi i Haga Parken och hade pick-nick. Jag gjorde en liten presentation för alla hur jag kände alla som var där. Jag fick massor av ballonger i ett knippe som jag hade runt handleden. Under dagen fick jag spräcka ballong efter ballong och i ballongen hade de lagt en lapp med ett killnamn på som jag skulle förklara. I den sista ballongen stod det på lappen: Någon vi glömt! Ha Ha Jag hade även ett kuvert under dagen där jag drog massa lappar med frågor som jag skulle svara på! Efter det så åkte vi in till en studio på Odenplan där de valde ut "fina" NOT kläder ur en garderob, sen fick jag spela in en låt. Det blev "Mickey" med Carola då min blivande heter Mikael. Efter det så var vi och chillade och gjorde oss iordning på en av tjejernas jobb. Där anslöt det även mer människor vilket var jäkligt kul, så totalt var vi 14 st. Sen var vi ute och käkade på "Hotellet" och sen var det "Golden Hits. Kl 2.30 var jag så slirig så då blev jag hemkörd i en taxi! SÅ JÄKLA KUL hade jag! Nu kanske Du fick lite uppslag!

    S

Svar på tråden Ideér till möhippa