Så här känner jag till och från varje dag. om allt! har 94 gäster, tänker att det hade räckt med typ 2, speciellt nu när jag väntar på OSA, å alla inte svarar samma dag som de fick inbjudan... sen tänker jag att jag har valt en onödigt dyr ring, det är ju bara en ring, men jag vill verkligen ha den. klänningen ångrar jag också ibland, kunde ju haft en mer avslappnad sommrigare klänning, kanske en kort?
Men när det väl kommer till kritan så är det så här jag vill ha vårat bröllop, maken bryr sig så mycket.... det är detta jag drömt om sen jag var 5. Jag lider av panikångest och kontrollbehov samt duktighetssyndrom, är nog därför jag pendlar så, är rädd att det inte kommer bli bra.
Men jag lovar dig att det kommer bli bra! Det var väl trots allt såhär du ville ha det?? annars hade du inte planerat så från början! så längen inte annan la sig i och ändrade era planer... Du kommer inte ångra ett stort bröllop! jag är gift borgligt med min man, vi gifte oss utomlands bara vi 2, det ångrar jag lite, var väldigt ensamt, där av bröllop nr 2!