• jemmaj
    Äldre 13 Apr 19:43
    32816 visningar
    182 svar
    182
    32816

    CAMBRIDGE kuren - Tråd 17. Alla gamla och nya se hit!

    Heyyy...nu hittade jag hit..:D vad hände med den gammla tråden??

    jaja då har vi denna att skriva på istället..;)
    idag har jag och du kört en vecka..hur har det gått med vikten, vet du hur mycket du har gått ner..

    jag vägde mig aldrig förra tisdagen men låg mellan 68, något eller kanske 67.8

    låg idag på 64.1 så det är juh bra för en vecka.. har faktiskt tre påsar kvar från en annan gång..tänkte ta dem imorn och sen är det slut på ren kur för min del...har bara 3-4 kg kvar till målvikten...ska försöka ta det med maten ...mindre mängder och mina promenader..;) får hoppas det går..eftersom ekonomin inte tillåter mer cambridge just nu haha ... hur har det gått för dig..gick helgen bra el..? jag var helt galen ville äta upp allt och alla haha men gjorde inte det..har hållt mig,..så funderar som sagt på äta de sista tre påsarna imorn och börja med mat upptrappning på torsdag..själv då??

    hoppas du blev nöjd för veckan som gått med ren kur..visst var det inte så jobbigt men det är juh ens mind som kontrollerar en.. ush alltså


    KB4ever skrev 2010-04-13 10:06:39 följande:
    Hej alla, Här rullar det på. Har kört en vecka nu. Har gått över förväntan men nu undrar jag om jag ska börja gå kombinerad kur f.o.m. helgen för att ha lite ork att träna. Än så länge har jag inte orkat mycket och är helt slut i kroppen... Jemmaj, har du hittat hit? Hur har det gått för dig tjejen? Jag läste ett inlägg att du varit väldigt sugen. Det har jag åxå!! Det är inte lätt att sitta med en tråkig sojamjölsdryck när sambon äter det ena goda efter det andra. Helgen kändes inte ens som helg när jag inte fick dricka vin och äta gott som vi brukar göra hehe. Men, det har ju gett resultat iaf! :) Jag borde egentligen väga mig imorn men funderar på att vänta till fredag då min "roliga vecka" precis börjat och jag är svullen som en gris idag haha. Får knapp av mig förlovningsringen :S Så om jag väger mig imorn kanske jag blir besviken och ger upp och det vill jag inte! Då väntar jag hellre några dagar tills vätskan lämnat kroppen... Ska du fortsätta med ren kur en vecka till?? Sköt om dig :)
  • jemmaj
    Äldre 13 Apr 21:15
    #8

    jahaa... så när det gått tre månader stängs denna tråd också?

    jag vet känns tråkigt men samtidigt så kan jag inte köra ren kur just nu..mestadels pga ekonomin.. men jag är nöjd med vikten men ska såklart ner till min målvikt innan sommaren..;) så jag kanske kanske kör en veckas ren kur till i maj månad då löning kommer..:P hihi el så försöker jag nu med mat..massa tonfisk sallad o lite ägg haha.. ok lite annat gott oxo men ska försöka utan..;)

    hur har det gått nu för dig ??


    Lexy skrev 2010-04-13 21:12:24 följande:
    Den andra tråden stängdes för det har gått 3 månader. Så du ska sluta nu =/ Vad tråkigt men grattis till resultatet :)
  • jemmaj
    Äldre 13 Apr 22:53
    #11

    ja jag lovar att säga till hur det går... har juh tänkt att gå kanske en vecka till om inte maten och mina promenader hjälper mig med mina sista 4 kilon... inte kul när vikten står still... men får man fråga hur du äter..? känns lite jobbigt för min del att tänka på vad jag ska äta och hur mycket men det fixar sig, men ibland ska man såklart få vara lite onyttig..

    hade gärnat kört en vecka till men som sagt ekonomin för denna månad är inte särskilt rolig hehe ..så det får bli så..när ska du köra ren kur då? säg till så får du massa pepp från mig;)
    imron är sista dagen på ren kur..har bara tre påsar kvar tänkte ta dem imron och sen är det klart,fast kompisen nämnde att jag egentligen borde börja med mat imorgon och ha kvar påsarna och ta en om dagen åtminstonne, vet inte hur jag ska göra faktiskt..what do u think? tänkte själv se hur jag känner mig imorn bitti..men det kanske samtidigt hjälper att ta det sista imorgon och gå ner lite till...eller??

    ang din vikt så kommer det åka ner snart ska du se..ibland står man juh still själv gjorde jag juh det med ren kur i nästan tio dagar.. men bättre att du är runt 64 än uppåt eller hur..;)


    emersson skrev 2010-04-13 21:52:45 följande:
    Det är ju jättebra, måste oxå köra en vecka snart här. Min vikt har banne mig fastnat igen, 64,6 kg, sitter som berg :( Men men, jag försöker äta nyttigt tills vidare sen ska jag banne mig köra en vecka igen, du måste fortsätta hänga här jemmaj :) så jag för höra hur det går för dig. (jag har bara ätit mat nu en vecka, inga påsar, måste spara lite så man kan bli peppad till att köra en vecka i sträck på ren kur sen ist)
  • jemmaj
    Äldre 14 Apr 07:43
    #13

    good morning..

    ja det kan juh vara muskler man bygger upp, ochdem väger juh lite också... men kämpa på,vi ska ner till målvikten.. jag funderar på att göra så nu med de sista tre påsarna,alltså äta mat och kanske ta dessa iaf i tre dagar till middag...så att som du sa att man inte äter för mkt mot kvällen det är juh det som är värst faktiskt... men det du äter har jag ätit också..väldigt gott med keso ägg osv..men det är tonfisken jag har lite problem med nu för tiden...aja får lägga på en massa citron och kryddor så smaken försvinner ..;) det ska nog gå..så får vi se till nästa månad, då kanske man köper för en vecka and the förhoppningsvis är det över..och för dig med efter valborg om du ska köra ren kur..;)

    hur många påsar har du kvar nu då?
    nej nu blir det morgonpromenad och sen koka ägg hihi saknat det såååå

    ha en bra dag..:)


    emersson skrev 2010-04-14 07:27:30 följande:
    För min del var det jättebra och ta en påse till "kvällsmat" ett tag så där, det är ju på kvällarna det är lätt att man småäter typ :)Till frukost äter jag lite yogurt och lite musli till (gi-musli), till lunch äter jag typ tonfisk, ägg kesoröra med grönsaker i och liknande saker, försöker att ta en liten portion av det, sen till kvällen en smörgås. (bröd bakar jag själv av dinkelmjöl) Men jag går minst två timmar om dagen nu + att jag håller på o sätter igång 2 av mina hästar så kanske är det muskler man bygger som väger mer eller nåt..? Men sen var jag ju på en fest i torsdags och då blev det ju betydligt mer + att jag drack vin och på fredag är det planeringsdag på jobbet, vi ska ut o bowla och sen bjuder dom på trerätters på resturang och sånt så då blir det ett elände igen, tänkte köra en vecka efter valborg, ska på kurs med hästarna då nämligen och jag vill vara pigg och "stark" till dess + att pengarna börjar sina här med ;)Men som sagt, jag är jättejätteglad att jag är under 65 och jag har ju gått ner en del trots allt, så jag ska igentligen inte gnälla. Förra året körde jag cb-kur och gick upp allt på mindre en två månader och den här gången så känns det inte som några problem att hålla viken iaf, och det känns verkligen bäst :):)Lycka till nu med maten :) :)
  • jemmaj
    Äldre 14 Apr 09:30
    #16

    KB4ever

    haha dem borde skämmas för att dem stängde av VÅR tråd..fy fy :P

    hoppas allt är bra med dig..;) och att du minskat i vikt tills på lördag... du kanske är svullen pga mens eller ibland så känner man sig bara svullen också ...
    Vad bra sida du gav mig, är medlem där nu , ska kika runt lite och se hur det fungerar..så man skriver alltså ner det man ätit för dagen för att se hur mycket kalorier man fått i sig för dagen eller..? men måste man väga maten då innan osv??
    blir juh så tråkigt nog vissa månader,att man får ta det lungt med vissa inköp osv..så får bli cambridge ren kur en vecka till kanske nästa månad om jag inte går ner med maten, men ska testa sidan, tack så mycket..;)

    jag tror det blir bra om du lägger till lite mat.. det är jobbigt ibland med ren kur, men ägg och lite annat lätt skadar nog inte ..:)

    jag och en vän funderar på att grilla imorgon, vi pratade om det förra veckan och jag harverkligen gått hela veckan och tänkt på det hahah alltså hur hjärnan kan göra en galen... jag bara ville äta allt och alla för två dagar sen haha...
    kör du jillians träningsprogram hemma el..? hahamen va skönt och känna sig helt slut..jag är lite smårädd för henne :P så jag håller mig till mina promenader...

    snart blir det frukost, sent men men det får gå, försöker köra samma tider som när jag tog cambridge shakarna..;)

    ha en bra dag och sköt om dig gumman

  • jemmaj
    Äldre 14 Apr 14:00
    #20

    KB4ever

    haha förlåt ... men jag vill grilla och vill såå gärna att jag nästan äter upp grillen haha

    lite jobbigt det där med att väga maten, men för någon vecka sen köpte jag hem fläskfile, skar upp i bitar och vägde så varje påse jag frös in vägde 100 g så det är väl en början iaf..:) ägg som tur är nyttigt så sånt behöver man inte hålla koll på fast iof ska man tydligen skippa äggulan.. mer fett i den.. kan man göra en ägg omelett utan äggulan? hur smakar de i så fall..känns som att det blir konstigt men samtidigt inte hmm ska pröva det till någon frukost..nu blir det lunch tänkte köra soppa... försöker hålla mig eftersom jag ehmm råkade stoppa i mig ca 4 små chokladpraliner som jag hade hemma haha vet verkligen inte vad som tog åt mig..men fick fnatt tog dem och mumsade..men vägde mig haha efteråt och hade inte gått upp ÄNNU :Pmen ska på promenad senare.. så det är nog lungt så länge man rör på sig..;) hur länge sa du att du skulle köra ren kur till?? ochsen kombinera??

    nej nu får jag göra lunchen annars blir jag sen till jobb
    sköt om dej så länge..;)

  • jemmaj
    Äldre 16 Apr 13:55
    #30

    KB4ever

    Heyy ...hur är det med dig? allt är bra här, jag äter faktiskt bara mat just nu, har bara gått upp något halvt kilo, man går juh upp lite under dagen och sen under natten förbränner man juh, som tur är haha... vi grillade igår, det var helt underbart måste jag säga..;)

    så nu på onsdag började du med kombinerad eller..? alltså next week? själv kör jag på med mat, äter lite av varje men försöker hålla mig, det är lite svårt ibland men jag gör mitt bästa, så länge jag iaf håller vikten såfunkar det, sen ska jag i maj köra en veckas ren kur och förhoppningsvis få bort dem sista 4 kilona, känns som att jag måste äta väligt lite för att gå ner i vikt med mat just nu, tar juh mina morgon promenader (powerwalk) och mot efter middagen kvällen tar jag och kompisen promenader då och då inga jätte snabba men man rör på sig iaf, men känns inte som att det hjälper om man nu inte äter yttepytte små mini portioner ... men sen tar det väl ett tag tills man går ner i vikt med mat också och det vet jag..men jag har sagt att till sommaren alltså iaf juni ha gått ner till min målvikt och juni är inte långt härifrån ,så en veckas ren kur kommer snart tillbaka haha ush

    när funderar du på köra ren kur igen då? jag tror att eftersom du är mens svullen så känns det som att du gått upp i vikt, kroppen samlar på sig så mkt vatten men tro mig det kommer gå över..;) dont worry, när ska du väga dig?

    du ville inte näman din vikt och målvikt ännu eller hur..? men tell me gärna om du vill, kul o veta och jag hoppas verkligen du har gått ner några kilon nu iaf..;)
    Inte långt kvar tills ditt bröllop är, hur gör du då om man får fråga, en vecka kombinerad och sen ren kur igen el..?

    helgen för min del blir lite jobb och sen umgås med kompise, finns nog inte mkt o göra och jag ska försöka hålla mig från godis också, ush hade jag kunnat så hade jag köpt cambridge för en vecka till nu haha men äh kommer tillbaka till det snart, tror att som du skrev kroppen behöver lite mat också..

    du fixar det gumman och när det känns som värst..skriv av dig eller gör något som underhåller tankarna..;)

    ha en bra dag och sköt om dig du med.. nu ska jag underhålla mina tankar med något plus lite sallad..det hjälper, eftersom kompisen bjöd hem mig sen på tacos/ska dock bara äta kött,grönsaker och gräddfil, inget bröd här inte, ska iaf föröska att hålla mig borta..:D

  • jemmaj
    Äldre 20 Apr 09:28
    #34

    KB4ever

    heyy gumman haha du är inte ensam om att ha gått helt crazy på mat över helgen..me to...:( ush alltså man lovar sig själv sen går det åt helvete haha men jag var tvungen att väga mig (iof går juh inte på någon ren kur eller så ännu men snart då löningen kommer:D så är jag back on track haha) jag väger mig för att hålla koll på vikten och det jag stoppar i mig..men helgen alltså och igår, pizza och godis, så har gått upp 2 kg inte så farligt men man känner juh sig misslyckad men det är bara att börja om.. nu gäller det för min del att jag går ner dem d'r 2 kilona innan jag börjar med ren kur har jag sagt till mig själv eftersom jag alltid ska fortsätta med ren kur där jag ungefär slutade...

    när är det du ska gifta dig då? ;) men tycker du ska ta och väga dig även om du har gått upp i vikt eller inte, så bättre att hålla koll...när jag ställde mig på vågen i morses och såg mina siffror , visst inte så farligt men ändå man vill juh inte gå upp, så kände jag att NEJ NU får jag ta det lungt med vad jag äter..så idag blir det en shake, har två påsar över ..och sen tonfisk sallad...ska gå ner dem där jävla 2 kilona haha..

    om det inte är så långt kvar till bröllopet så kanske vi går ren kur tillsammans..annars loggar jag in,peppar och kollar läget..;) men du kommer nog fixa det ska du se =)

    du njöt iaf under helgen och ibland behöver man det, plus pms:en hjälper en inte haha jag kanske hade någon slags pms i helgen och igår hmm ... men men ny dag och nya tag så vi får peppa varandra här nu och hålla oss borta från gott... som godis och pizza..:( haha

    ha en bra dag och sköt om dig

  • jemmaj
    Äldre 20 Apr 20:31
    #37

    KB4ever

    vi kommer fixa detta ska du se..;) nu har jag inget godis hos mig som är mitt och då funkar det lättare, hur går den rena kuren för din del? själv kör jag inte med det ännu, väntar på löning plus att jag ska ner mina två kilon så att jag kan fortsätta ren kur där..sen gäller det att hålla vikten, och visst kommer man gå upp något kilo eller två när man nått sin målvikt.. men det gäller att hålla sig. Känns som att det kommer blir en svår utmaning nu med sommaren och allt gott som medför, men vi fixar det ...:D

    jag hoppas du går ner så som du räknat på till bröllopet ;) håller tummarna för dig

    vill faktiskt börja med ren kur snart, saknar det på något sätt haha man måste tänka hela tiden på vad man ska äta oc hur mkt osv osv... ush för sånt, förrut åt man bara haha var så lätt förrut men samtidigt inte lätt för vikten men men

    jaja nu känns det som att man bara babblar på mot kvällen hehe, hoppas du haft en trevlig kväll, blir lite film nu UTAN GODIS OCH NÅGOT ANNAT..;)

    god natt...

  • jemmaj
    Äldre 21 Apr 16:11
    #39

    emersson

    heyy gumman, åååh du med..haha vad är det med oss denna helg alltså. Men men det händer och man får bara fortsätta :) men kör du bara mat nu eller kombinerad..? jag tänkte börja med ren kur när jag gått ner till 64 igen, slutade juh där på ren kur och gick nu upp två kilon fast i morses visade vågen 65,4 så idag har det endast varit tonfisk sallad haha..nothing else, kan inte hålla på och äta en massa godis haha för det var det värsta för mig, det var det som gjorde att jag gick upp i vikt plus stora portioner MAT ... känner mig lite smått besviken på mig själv faktiskt då jag lovade att inte äta så stora portioner igen eftersom jag faktiskt inte behöver det och inte heller ta två tallrikar med mat, men men back on the horse igen med mat endast just nu men det ska gå ..;)

    men du har juh iaf haft en bra helg hehe och ibland måste man njuta, men vi måste lära oss njuta med måtta hahah det är där problemet är... jag brukade juh göra så, man äter nån god middag massa vin osv och sen mcdonalds på köpet fast man egentligen säkert inte är hungrig utan endast sugen haha  alltså måste lära mig kontrollera det, men sen är det lite svårt  eftersom man sitter med vänner och det är lättare att bli sugen tillsammans..och det är ett problem också ..:(

    men vi ska nog fixa det till sommaren iaf..;) 60 kg here we come haha men samtidigt så får man vara stolt över sig själv att man har kunnat gå ner som jagt ex vägde juh 72-73 kg och är iaf inte i närheten av det.. så det är alltid något, man ser annorlunda ut kroppsmässigt också och man mår bättre..;) så vi borde vara glada ändå

    Så som du skrev vi tröstar oss med att vi faktiskt inte är nära vår gammla vikt iaf..;) och ska hålla oss borta..:D

    ha en fortsatt trevlig dag gumman.. kika in lite då och då och säg till hur det går för dig.;)

  • jemmaj
    Äldre 22 Apr 12:38
    #41

    Jaaa vi ska ner till 60 i sommar... vi ska iaf försöka haha... jag ska köpa en veckas ren kur snart också, men gör som du att jag försöker gå ner med maten också... men det är lite jobbigt eftersom jag måste äta väldigt väldigt lite för att gå ner,  annars går inte min kropp ner i vikt för min del iaf..

    Är faktiskt lite dåligt insatt ang mat osv, alltså vad man ska äta och så kan jag lite men tänkte på det här med t ex havregrynsgröt , funkar det att äta till frukost med någon frukt istället för sylt t ex? eller ska man hellre äta ett ägg???

    vad tycker ni, kom gärna med tips, känns tråkigt att bara äta ägg , tonfisk sallad och keso haha lite lite variation känns det som att det behövs..

    så kom gärna med tips ..;)

  • jemmaj
    Äldre 22 Apr 20:55
    #44

    emersson

    vad roligt att du redan är nere vid 63...woohoo och grattis till dig..;) för min del verkar det ta längre tid, och försöker att inte få i mig så mkt heller men lite jobbigt att man måste äta väldigt lite... känns lite som att man svälter sig själv men men

    jag måste kika på det där med gi - musliin , kanske bättre att äta den än havregrynsgröten eller..??

    tack för mat tipsen.. så man kan variera lite iaf.. ;)

    får se vad vikten ligger på imorgon, gissar säkert på runt 65 tråkigt nog men men, kanske snart dags med ren kur, men ska ska ska gå ner först till 64 , men funderar på köra med mat ett tag för att se om man kan fixa vikten med bara det, men det är sååå tråkigt när det tar sin tid... ush jaja vi ser säkert snart hur det kommer gå..;)

    ha nu en trevlig kväll...

  • jemmaj
    Äldre 23 Apr 09:21
    #46

     


    emersson skrev 2010-04-23 07:30:06 följande:
    Glömde skriva att jag brukar äta ägg o sånt till mellanmål :) Just nu väger jag runt 63 men med mat lär det ju ta över en månad att gå ner dom fjuttiga kilona, det är det som är så retfullt :( Är otroligt trött på att "banta" nu, man kan ju äta mycke mera när man "bara" ska hålla vikten. Nu öppnar ju uteserveringarna snart oxå och inte blir det lättare av det ;) Det är ju så jäkla trist att det tar sån evig tid, tycker nog man kämpar varje dag med promenader och man tänker på vad man stoppar i sig. Jaja, vi får väl se hur det går dom här veckorna, annars kör vi rent nån vecka igen tycker jag :)

     


    Håller med dig, vi kör ren kur om detta inte funkar, vill juh gärna spara pengarna också,  men samtidigt så hjälper ren kur faktiskt, och det märkte jag med min sista ren kur då jag tog morgon promenader och cambridge, gick juh snabbare, men men vi får se.. visst känns det hopplöst när det knappt händer något på vägen.. men men det är en bit kvar till juni iaf... har du satt något datum för när du ska väga 60 om man får fråga..? eller tänker du som mig också till sommaren, ungefär i juni iaf...?

  • jemmaj
    Äldre 26 Apr 18:07
    #50

    KB4ever

    Gumman du kommer fixa detta..;) och går du inte ner så mycket som du ville så har du iaf gått ner något och det är faktiskt bättre än inget..;)

    Får man fråga hur du ligger till nu, hur mycket du har gått ner osv..? hur mycket är det kvar??

    Här går det sådär, eller ja alltså jag har inte ätit direkt onyttigt men helgen var det mkt kött och det är så mkt kalorier i och man äter mkt, och dessutom grillade vi i söndags så vikten ligger mellan 64-65 just nu men jag har iaf inte gått upp något men ner ner ner vill man men men det får gå sakta här.. fast jag vill juh ner till juni iaf så jag funderar på att köra strikt med maten nu denna  vecka och se vad som sker
    Grejen med mig är att om jag håller mig till en viss kalori intag så går jag faktiskt ner lite varje dag men minsta lilla fel så är jag illa ute haha

    jag vill köra ren kur men alltså jag vet inte, jag tänkte testa och se med mate nu denna vecka och funkar det så why not, går man ner något kilo i veckan eller två så är det inte fel... Men visst är det jobbigt med ren kur spec då man tröttnar på shakarna alltså ush och du jag kan inte få i mig annan smak än choklad ... alla andra är enligt mig så sliskiga i smaken, föööör sötaaa brrrrr hahahah

    Hur lång tid har du kvar innan bröllopet..? Jag tror iaf att du kan fixa ren kur igen..iaf försök i två veckor, det är jobbigt när man ser all mat framför sig men så fort du ser maten så tänk bara på ditt mål och varför du gör detta..hjälpte mig iaf ..;)

    men måste säga det helgerna är värst haha alla ska göra så god mat och man tänker inte på hur mkt man äter alltså, helt sjukt juh och jag kände inte för att gå runt och väga varenda grillad kött jag åt för att se om det väger 100 gram eller mer haha men men

    jag kommer iaf säga till om jag kör ren kur... så i så fall om du känner för det, så kör ren kur med mig, så är vi två som lider haha..;)

    Ingen sol här idag men varmt iaf..;)
    Ha en trevlig kväll gumman ... sköt om dig så länge

  • jemmaj
    Äldre 26 Apr 20:01
    #52

    Superstarfia

    Välkommen och vad kul att du börjat med ren kur

    hahah jo men för min del går det inte ens att svepa dem ...ryser bara jag tänker på det haha
    jag försökte till och med krydda vaniljen med lite kanel för det gick bra och vanilj och kanel är juh gott men detta funkade inte heller haha ... men alla har så olika smak

    Hur har första dagen gått för dig då..;)??

  • jemmaj
    Äldre 28 Apr 10:36
    #60

    KB4ever

    Heyy gumman, här rullar det på, har faktiskt inte gått ner utan ligger fortfarande mellan 64-85 men detär mitt eget fel haha alltså ena dagenäter man pytte liter (svälter sig själv med andra ord) ahaha andra dan kommer sötsuget, jag måste verkligen hitta något mot mitt sötsug,tabletter el vad som helst just something för det dödar mig. HUungern för min del klarar jag faktiskt av, rätt van av mitt gammla jobb, cafe mkt stress äta när du har en liten rast... så man lär sig haha 

    men ska försöka nu idag, som vanligt med tonfisk sallad och annan lätt mat..i pytte mini små mängder såklart, plus väga maten...det har man blivit duktigare med..

    Men visst ändras kroppen under åren alltså, kan juh ha att göra med dina p-piller man vet juh aldrig, förrut kunde jag gå ner i vikt av att äta som en gris nu måste jag svälta mig haha komiskt alltså... jaja det är väl så..

    Men hoppas vägningen går bra på fredag, måste säga att jag väger mig varje morgon, endast för att hålla koll på vikten, som igår åt jag bra mat men mot kvällen alltså så åt man glass och det syntes lite på vågen och då vet jag om det och tar det lungt idag haha det är så jag hållt vikten... men nu får jag faktiskt också köra på här inte långt kvar till juni direkt heller, visst 4-5 kg hinner man säkert gå ner på tills dess men har jh tänkt göra det med maten, men men tror det får bli någon ren kur ändå kanske om man får panik och inte gått ner alla de sista kilona ...

    Jag har sådan respekt för alla dem som går ren kur i flera veckor, månader, det är riktigt starkt ...visst klarade jag av tre veckor, men det blev tråkigt till slut, shaka , häll upp i glas,sugrör,drick och klart...INGET ANNAT..

    Men GE INTE UPP nu på fredag om vågen inte visar det du vill se, du måste fortsätta kämpa, tänk bara på bröllopet och hur vacker du kommer se ut i din bröllopsklänning =)=)=)=)

    Det kommer säkert gå bra, meddela hur det går om du vill:D ang vikten

    nu ska jag göra mig klar för dagen, hoppas du får en fortsatt bra dag..;)

Svar på tråden CAMBRIDGE kuren - Tråd 17. Alla gamla och nya se hit!