• molnis
    Äldre 3 Apr 00:09
    3041 visningar
    6 svar
    6
    3041

    April 2010 nu är det vår tur!

    Vi finns väl alla med i 2010-tråden men tänkte att jag startar en sista tråd nu när det är dags för oss snart=)
    Så vi som är i samma fas kan utbyta sista tankar.

  • Svar på tråden April 2010 nu är det vår tur!
  • molnis
    Äldre 3 Apr 00:11
    #1

    Sitter och grejar för fullt, 2 v kvar nu!! Svårt att planera upp dagen i detalj tycker jag men hur man tar sig från frisör vart man ses osv. Även se till att man ger ut uppgifter till andra om vad som ska fixas under dagen osv..

    Även rädd att man missar nåt. Hur är det med er? Nervösa??=)

  • molnis
    Äldre 7 Apr 17:35
    #3

    Träffade hon som ska fixa hår å smink igår och vi gick igenom smink lite=) (en kompis så var rätt informellt)

    Kul med möhippa! (äve om du vet när så vet du ju ej så mycket mer antar jag)

    mycket fix och trix nu varje dag + jobb. Bokade in mig å tärnorna + toastmadame på spahotellet som vi sedan ska ha bröllopsnatten på. Känns som det e värt det att koppla av ordentligt dagen innan.

    Måste börja packa för resan i helgen med så man ej glömmer det mitt i allt. Känns som man har glömt nåt också vilket e störande.

  • molnis
    Äldre 8 Apr 17:10
    #5

    17 är vårt datum=) så 1 v kvar typ. Får lokalen på fredan så fixar hela dagen=) Gott å ha hela veckan, vet dock inte om jag hade hunnit åka ut nåt, e ju frissan, naglar osv inbokat varje dag känns det som!

Svar på tråden April 2010 nu är det vår tur!