string el inte???
Ska ni ha string?? el vanliga el boxer??
Ska ni ha string?? el vanliga el boxer??
Jag är som Odis, det där med troskanterna. Som så många kvinnor som inte är proffsidrottare har jag en mjuk stjärt och om jag har vanliga trosor får jag 4 skinkor och känner mig lagom snygg...
Boxer tycker jag också om, om de bara kunde skippa sömmen i mitten som skär in av bara tusan mellan läpparna... De borde sy dem på ett annat sätt!
Nemea-
håller med om den förbaksade sömmen. Det är inte bara oskönt, det ser lite konstigt tydligt) ut.
Det finns boxer utan sömmar... "seamless" tex på H&M. De skär inte in...
Tack för tipset maxan
Varsågod!!
Nu när ändå diskussionen glidit från bröllopsnatten som jag för övrigt letar trosor till med ljus och lykta vill jag bara tipsa litegrann. Använder boxer och string ung 50-50, har också besvärats av sömmen som sitter där man är som känsligast tills jag köpte trosor för att sponsra ett fotbollslag. Newline boxermodell, ganska små i storleken men har ingen söm fram och sitter perfekt (om man viker ner midjeresåren).
Maria A,
och var finns de??
Om man ser igenom klänningen tycker jag inte att det är fint med string. Jag ska vanliga hudfärgade.
Dolphin, syns inte kanterna på trosorna då??
Maxan: NewLine säljs ffa av ungdomar (läs föräldrar )typ fotbollslag, klasser, scoutkårer för att få in lite pengar. Håll ögonen öppna!!!!
Jag hade hudfärgade bomullsstring under hela bröllopsdagen, då vita trosor syntes igenom.. men på natten när vi kom hem gjorde jag mig lite fräsch och tog på mig de string som hörde ihop med bhn.. Använder aldrig vanliga trosor, bara ibland när jag sover, om jag inte sover utan.. de är SÅ obekväma när man har kläder på sig.. usch usch..
Hmm, vad har ni för klänningar egentligen? Är det sådana som sitter åt eller? Min klänning kan jag nästan ha svart under utan att det syns...
Det här med att vanliga trosor skär in i rumpan... Måste vara felskapt, för det är det som händer mig när jag har string!
Det blir nog boxer eller vanliga trosor för mig.
Jag har oxå en klänning som inte är sydd i det allra tjockaste av material. Har dock löst detta med att ha en bodyslimmer under och kan därför ha vilka trosor jag vill.
Men jag kommer att välja stringtrosor eftersom min blivande blir alldeles kollrig av det och att jag själv inte allss tycker om vanliga trosor o inte vill ha s.k boxertrosor på mig på min bröllopsdag.
Har string och vanliga 50/50, normalt sett. Kommer antagligen inte att välja string till själva dagen, detta på grund av att de flesta string är felskurna för mig. Dvs. de är gjorda för någon som är längre, jag är kort och bred om höfterna. Detta ger effekten att de hamnar fel hela tiden, själva tråden hamnar för långt fram, mkt obekvämt. Det går ju inte an att springa på toa hela tiden och rätta till en besvärlig trosa.
Ibland hittar jag en modell som är perfekt skuren, då försöker jag köpa många par. Men de som passar ihop med bh eller torsolett lär nog inte vara perfekta...